Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 maart 2011, 23:57
Ohoud Ohoud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2011
Berichten: 2
Ohoud is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief stageplaats Bedrijfseconomie, feedback aub

Betreft: Sollicitatie stageplaats


Geachte heer/mevrouw,*

Geheel op eigen initiatief solliciteer ik voor deze functie binnen uw organisatie.*

In mijn zoektocht naar een stageplaats ben ik bij uw bedrijf terecht gekomen. Het is de bedoeling dat ik in de periode van 01 september 2011 tot en met februari 2012 stage ga lopen. Het betreft een werkweek van 40 uur.

Tijdens mijn studie (Bedrijfseconomie) had ik zowel administratieve als financiële vraagstukken opgelost. Hier heb ik kennis gemaakt met de ontwikkelingen van de financieel gebied.*Ik heb altijd veel voldoening gehaald uit het bieden van goede oplossingen en het tevreden stellen van klanten, servicegerichtheid, oplossend vermogen en zelfstandig werken. Hier zal ik in deze functie zeker van kunnen profiteren, ik heb inmiddels ook al een redelijk inzicht in wat er zoal omgaat in een bedrijf, ik ben erg enthousiast om deze volledig toe te passen in de praktijk en mijn ervaringen te verbreden.

De reden dat ik juist bij uw organisatie solliciteer is omdat*De functie van*het controleren en samenstellen van financiële verantwoordingen en het assisteren bij bijzondere opdrachten*binnen uw bedrijf spreekt me aan om diverse redenen. De eerste reden is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en vaardigheden. Rekenkundig sta ik zeer sterk in mijn schoenen waardoor ik zeer accuraat ben en een sterk inzicht heb op financieel en cijfermatig gebied.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Hopelijk heb ik u kunnen overtuigen van mijn enthousiasme en geeft u mij de kans mijn capaciteiten verder toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Mocht u daar op korte termijn geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid.

Ik kijk alvast ernaar uit op een spoedig antwoord.


Hoogachtend,


xxxxxxx
  #2  
Oud 1 april 2011, 13:11
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Vergeet stap 2 niet:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
  #3  
Oud 1 april 2011, 13:29
Vernooij25 Vernooij25 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 april 2011
Berichten: 2
Vernooij25 is on a distinguished road
Standaard

Ohoud,

- Solliciteren doe je altijd op eigen initiatief, ik zie geen reden om dit specifiek te vermelden. "Graag zou ik hierbij van de gelegenheid gebruik willen maken om een open sollicitatie bij u in te dienen" klinkt anders.
- Je bent al aardig vroeg met solliciteren, gezien je stage in september start. Dit is positief! Het geeft aan dat je gemotiveerd bent en naar je stage uitkijkt, dit kan je ook benoemen: "Ondanks dat mijn stage start in ..., ben ik enthousiast en ga erg gemotiveerd op zoek naar..., dit werd versterkt toen ik uw website bezocht."
- de zin "ik heb inmiddels ook al een redelijk inzicht in wat er zoal omgaat in een bedrijf" komt niet goed over, misschien moet je er: "ik ben erg betrokken bij een onderneming en ben geinteresseerd in bedrijfsprocessen" van maken.
- je kunt niet rekenkundig sterk in je schoenen staan, "ik ben rekenkundig sterk"
-"Hopelijk heb ik u kunnen overtuigen van mijn enthousiasme en geeft u mij de kans mijn capaciteiten verder toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Mocht u daar op korte termijn geen behoefte aan hebben, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige gelegenheid.", Kan beter zijn: Ik wil nogmaals benadrukken dat ik erg enthousiast/gemotiveerd ben en zou dit graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Mocht u momenteel geen mogelijkheden zien kunt u dan mijn c.v. in file houden, wellicht kunnen wij in de toekomst meer voor elkaar betekenen.

veel succes!!
  #4  
Oud 1 april 2011, 23:33
Ohoud Ohoud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2011
Berichten: 2
Ohoud is on a distinguished road
Standaard

ik dank u
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Feedback Sollicitatiebrief stage Juridische Zaken Berwin1 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2010 17:56
AUB feedback op mijn sollicitatiebrief Trainee Beleggingen jme Sollicitatiebrief en cv 0 13 oktober 2009 12:20
Sollicitatiebrief casemanager feedback met spoed aub Frishta Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2009 11:02
Sollicitatiebrief stageplaats administratie. Alle commentaar is welkom! Leprycorn Sollicitatiebrief en cv 0 15 januari 2009 17:58
Sollicitatiebrief stageplaats ICT-beheerder Peter_VLD Sollicitatiebrief en cv 0 21 januari 2007 12:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon