Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juli 2012, 17:52
Joon Joon is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juli 2012
Berichten: 1
Joon is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Feedback svp

Hallo allemaal,

Het zou fijn zijn om een reactie te krijgen op mijn sollicitatiebrief.
Ik heb een leuke baan maar wil graag wat anders. Wegens mijn leeftijd (56 jr)is het erg lang geleden dat ik een brief heb geschreven en
acht ik de kans klein om iets te vinden. Een goede sollicitatiebrief kan helpen. Ik zoek een baan als managementassistent/ administratief medewerkerk of receptioniste in een ander provincie en ben bereid hiervoor te verhuizen. (Is dit raadzaam om te vermelden?) Hieronder een voorbeeld van een vacature en de sollicitatiebrief.

Alle reacties en verbeteringen zijn welkom.


VACATURE
Ondermeer de volgende werkzaamheden behoren tot uw takenpakket:
- Het verzorgen van de correspondentie
- Agendabeheer
- Post- en mailbehandeling
- Voorbereiden en notuleren van vergaderingen
- Opvolgen actiepunten Raad van Bestuursvergadering
- Signaleren van - en herinneren aan taken leden Raad van Bestuur
- Ontvangen van bezoekers
- Aanspreekpunt voor interne en externe contacten
- Plannen en organiseren van diverse activiteiten binnen en buiten het ziekenhuis
- Archiefbeheer
Functie-eisen: - -HBO werk/-denkniveau, opleiding tot (directie) secretaresse;
- Minimaal 3 jaar vergelijkbare werkervaring;
- Kennis van een ziekenhuisorganisatie is een pré;
- Affiniteit met automatisering en kennis van gangbare softwareprogramma’s;
- Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- U neemt initiatief en kunt zelfstandig werken,daarnaast bent u een teamplayer vanwege de inbedding in een team;
- U bent flexibel en stressbestendig;
- Gelet op de positie worden hoge eisen gesteld aan integriteit, betrouwbaarheid en representatie.

SOLLICITATIEBRIEF

Betreft: vacature secretaresse Raad van Bestuur

Geachte****

Met grote belangstelling reageer ik op de vacature voor de functie van secretaresse Raad van Bestuur. Graag zou ik mijn vaardigheden en kwaliteiten willen inzetten om een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de verdere profilering van ****

Momenteel ben ik werkzaam als management assistent op de afdeling **** in (naam bedrijf ) en ben verantwoordelijk voor secretariële en ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de managers, de beleidsadviseurs..
De functieomschrijving bij deze vacature sluit naadloos aan op mijn belangstelling en relevante werkervaring. Betrokkenheid, zelfstandigheid, enthousiasme en accuratesse kenmerken mijn werkhouding.

De werkzaamheden en de samenwerking met collega`s spreken mij zeer aan en mijn interesse gaat uit naar een functie in deze richting.

Bijgaand treft u mijn curriculum vitae. Mijn enthousiasme, motivatie en achtergrond zou ik zeer graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten
en hoop op een spoedige, positieve reactie.

Met vriendelijke groet,

*****
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 juli 2012, 00:15
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Het zou fijn zijn als je anderen ook helpt met hun brief: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 juli 2012, 11:07
Lyla Lyla is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2012
Berichten: 7
Lyla is on a distinguished road
Standaard

Ik denk dat je in deze brief wat beter in kunt gaan op waarom je de switch wilt maken, dat is me niet helemaal duidelijk. Waarom nou net dát bedrijf, díe functie? En nog belangrijker: wat maakt jou daar zo geschikt voor?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 september 2014, 17:00
Roos7 Roos7 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 september 2014
Berichten: 2
Roos7 is on a distinguished road
Standaard

Ben helemaal met Lyla eens. Waarom wil je voor dat bedrijf werken en wat maakt jou het juiste kandidaat om uitgenodigd te worden voor een gesprek.
Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie als projectleider/coach bij goede doel instelling. Svp feedback Woef Sollicitatiebrief en cv 4 4 september 2011 14:16
Sollicitatiebrief support-/helpdesk mederwerker, feedback gewenst! Qualitytime Sollicitatiebrief en cv 4 30 juli 2011 17:52
Feedback Sollicitatiebrief stage Juridische Zaken Berwin1 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2010 17:56
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon