Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 februari 2011, 18:31
Phoenix Phoenix is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 1
Phoenix is on a distinguished road
Standaard Hoe switchen van Medewerker Beheer ICT (niveau 3) naar Applicatieontwikkelaar?

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een opleiding Medewerker Beheer ICT (niveau 3), wat mij dus niet aanspreekt.

Ik had mij ingeschreven voor Applicatieontwikkelaar (niveau 4) en toen ik mijn intake deed werd mij verteld dat iedereen in het eerste semester een gelijke kans zou krijgen (dus je kwam in een gemengde klas met allemaal niveau 3 en 4 leerlingen) en na het eerste semester zouden ze dan bepalen wie niveau 3 of 4 zou gaan doen.

Ik deed in de eerste periode van het eerste semester mijn best en mijn mentor zei tegen mij dat ik als ik zo door zou blijven gaan niveau 4 zou gaan halen. In de tweede periode ging het echter mis (problemen met mijn vader thuis en ik maakte mij zorgen om een vriend van mij) waardoor het minder ging op school. Mijn mentor, de leerlingbegeleider en de studieloopbaanbegeleider waren op de hoogte hiervan. Na de rapportvergaderingen hebben de leraren besloten dat ik maar niveau 3 moet gaan doen.

Daar was ik het dus niet mee eens en ben ik erachter aangegaan en ben er nu nog steeds mee bezig, aan gezien ik echt de programmeerkant op wil en geen systemen/netwerken wil bouwen/aanleggen. Dus ben ik met mijn slb-leraar gaan praten erover en hij zei tegen mij dat ik met de onderwijsmanager erover moest praten. Zij zei tegen mij dat ik een andere school moet gaan zoeken of verder moet gaan met mijn opleiding en daarna niveau 4 moet gaan doen.

Daar ben ik het ook niet mee eens, want ik wil graag Applicatieontwikkelaar gaan doen en wil niet zoveel tijd gaan verliezen, omdat ik eerst een opleiding moet gaan doen wat ik niet leuk vind en daarna weer 2 jaar niveau 4. Een andere school zoeken is voor mij ook geen optie aangezien ik dan helemaal naar Zoetermeer of Gouda moet voor Applicatieontwikkelaar en dan problemen met leerplicht ga krijgen als ik te laat ga komen.

Ik heb dus geen idee wat ik nu moet gaan doen aangezien ik heel graag Applicatieontwikkelaar wil gaan doen.

Weet iemand hoe ik uit deze situatie kom?

Alvast bedankt,

Phoenix
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar nsharief Sollicitatiebrief en cv 2 17 mei 2010 15:11
CV beoordelen svp stefany Sollicitatiebrief en cv 6 15 april 2010 14:44
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon