Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 juni 2013, 22:39
Honderd90 Honderd90 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2013
Berichten: 4
Honderd90 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie junior consultant. Graag feedback.

Beste lezers,

Ik kwam op de website van een adviesbureau een interessante vacature tegen. Graag zou ik wat feedback van jullie willen op mijn sollicitatiebrief.
Alvast bedankt!

-------------------------
Aan: [bedrijf]
[adres]



Betreft: sollicitatie [functie]


[plaats], 6 juni 2013

Geachte heer [naam],

Energiebewustzijn wordt steeds belangrijker in onze maatschappij, maar veel besparingsmogelijkheden blijven onbenut. Ik zou me graag op de oplossing van dit probleem storten. Daarom solliciteer ik naar de functie van junior consultant bij uw bedrijf. De functie van junior consultant past goed bij mij en in deze brief wil ik u vertellen waarom.

Tijdens het uitvoeren van een studieproject over duurzaam bouwen heb ik gemerkt dat ik veel voldoening haal uit het duurzamer maken van mijn omgeving. Naast de ervaring met energiebesparing die ik tijdens mijn studie en stages heb opgedaan, probeer ik, met mijn afstudeeronderzoek naar de (on)mogelijkheden voor woningcorporaties om een ESCo te gebruiken om hun bestaande voorraad te verbeteren, een bijdrage te leveren aan de gestelde duurzaamheidsdoelen. Ik heb hierbij altijd met wederzijds plezier en succes samengewerkt met mijn collega’s.

De functie van junior consultant sluit in mijn ogen goed aan bij mijn ervaring. Het is mijn ambitie om mij te bewijzen bij een duurzaam bedrijf als [bedrijf] en zo mijn kennis verder te verbreden en met nieuwe vaardigheden mijzelf verder te ontwikkelen. Ik denk daarbij ook aan het ontwikkelen van mijn leidinggevende kwaliteiten, waar ik als bestuurslid en commissievoorzitter al een bescheiden start mee heb gemaakt. Ik ben in mijn professionele carričre, net als in de sporten die ik beoefen, altijd gedreven om mijzelf te verbeteren.

Ik ben van mening dat ik een goede aanvulling voor [bedrijf] ben. Ik streef naar continue innovatie en optimalisatie van zowel product als proces. Iemand die het best naar voren komt in een team, bij analyseren van problemen en creëren van oplossingen.

Graag licht ik mijn motivatie en CV verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,


[naam]



Bijlage:
- curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juni 2013, 00:05
yuya yuya is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juni 2013
Berichten: 4
yuya is on a distinguished road
Standaard

Ik vind dit een goede brief omdat je bij al je bevindingen voorbeelden/redenen geeft waarom je die mening hebt.

Heel goed!

Succes!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Verkoopmedewerkster, graag feedback! niliaaa Sollicitatiebrief en cv 4 19 oktober 2011 09:34
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Sollicitatie projectadministrateur, graag jullie feedback ook Peterrr Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2011 10:21
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon