Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 april 2015, 21:20
Kim84 Kim84 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 april 2015
Berichten: 1
Kim84 is on a distinguished road
Standaard Ik heb geleerd uit mijn fouten en wil mijn oude job terug!

Hallo, ik zal even kort mijn verhaal doen:

Vroeger werkte ik als onderhouds technicus, waarbij je onderhoud serieus kan nemen. Dit was toen mijn eerste échte job, en ik besefte toen ook nog niet echt hoe het leven in elkaar stak. Ik voelde me echter een kuisvrouw terwijl ik dit absoluut niet wilde zijn.
Uiteindelijk ben ik deze job verloren door mijn eigen domme fout, jong en naïef, en door mijn angst voor spinnen, en bij deze job kwam ik vaak in contact met deze kleine monstertjes...

Nu 3 jaar later, vele jobs en bijscholingen verder kan ik mijn droomjob niet vinden, mijn droomjob was mijn eerste echte job, alleen besefte ik dit toen niet, nu wel omdat ik ondertussen een heleboel andere jobs heb gehad.

Ik ben nog steeds bang van spinnen maar als ze me morgen de kans geven om morgen direkt terug bij die eerste job te kunnen beginnen, dan kruip ik met plezier tussen de spinnen, ik hou echt van die job, die deed ik graag en zou ik dolgraag terug doen, ik wil die mensen laten zien dat ik ouder en wijzer ben geworden en nu echt wil werken.

Maar hoe pak ik dit het beste aan?
Er zijn een aantal problemen:
1) Ik ben van België en die firma werkt over héél België, maar ik spreek geen frans.
2) Ik ben toen kunnen vertrekken omdat ik mijn job verwaarloosde (voelde me gebruikt omdat ik me toen een kuisvrouw voelde)
3) mijn vader is manager in het filiaal in België, wil hem niet opnieuw in de problemen brengen, omdat zijn dochter onder hem komt te staan.
4) de grote bazen van de firma zitten in Nederland gevestigd, en nemen naar verluid niet gemakkelijk ontslagen medewerkers opnieuw binnen.

Dit zijn de pluspunten die ik heb bijgeleerd:
1) Ik spreek dan wel geen frans maar ik heb een sterke geografische kennis van Vlaanderen.
2) Ik heb ondertussen écht als kuisvrouw gewerkt, wat ik toen deed was allesbehalve kuisvrouw werk. Ik ben trots, maar ik laat mijn trots met veel plezier zakken om toe te geven dat ik vroeger helemaal verkeerd zat, en nu wel appreciatie kan opbrengen voor de job.
3) Ik wil in Vlaanderen óf in Nederland werken met iemand van Nederland boven mij?
4) Ik wil bewijzen dat ik mijn fouten heb ingezien en dat ik me koste wat het kost wil bewijzen aan de grote bazen.

Ik wil simpelweg gelukkig zijn, en ondertussen heb ik geleerd dat ik voor het laatst écht gelukkig was bij mijn eerste job.


Maar hoe pak ik dit het beste aan??
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet gelukkig met mijn werk als secretaresse linda1979 Loopbaanvragen 6 9 oktober 2013 23:53
Open sollicitatiebrief marketingfunctie (carrièreswitch) RichWes Sollicitatiebrief en cv 5 9 juli 2012 11:33
Nieuwe toekomst na bedrijfsleider bij een uitzendbureau? GWO Loopbaanvragen 1 8 november 2010 21:18
Motivatie en cv accountmanager genug023 Sollicitatiebrief en cv 3 16 maart 2010 22:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon