Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2010, 16:42
souade souade is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 maart 2010
Berichten: 1
souade is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief voor adviseur

Beste mensen,

Op de website xxx heb ik een interessant vacature voor in een gemeentelijke instelling gevonden. Ik heb de motivatiebrief geschreven. Graag wil ik van iemand feedback op deze brief! Reacties zijn van harte welkom!

Groeten

MOTIVATIEBRIEF:
Geachte xxx,

Kijkt u uit naar een initiatiefrijke persoonlijkheid met een scherp gevoel voor dienstverlening? Dan wil ik me graag aan u voorstellen! Ik ben xxx, een ambitieus persoon die via deze weg naar de functie van xxx binnen uw organisatie wil solliciteren.

In september 2004 heb ik mijn HBO studie xxx met succes afgerond. Interessante werkervaring heb ik tijdens en na mijn studie binnen het bedrijfsleven en de lokale overheid opgedaan, zowel in Nederland als in het buitenland.

In opdracht van de xxx, xxx, xxx ben ik op dit moment werkzaam als communicatieadviseur voor één van de herstructureringswijken in xxx. In mijn huidige functie functioneer ik binnen de organisatie als een spin in het web, die er tevens voor moet zorgen dat zowel op operationeel als management niveau alle neuzen dezelfde kant op wijze. Waarbij een hoge mate van verantwoordelijkheid gevraagd wordt. In de afgelopen jaren heb ik dan ook geleerd om in mijn werk accuraat en omgevingsbewust te zijn. Daarnaast ben ik iemand die op een professionele manier in staat is om de huidige situatie waarin de organisaties zich in bevindt in kaart te brengen en daarop een advies te geven over hoe naar de gewenste situatie gewerkt dient te worden. Dit komt vooral tot uitdrukking in het opstellen van een beleidsplan en operationele plannen. Bovendien heb ik in de afgelopen jaren geleerd dat je beleid niet alleen van achter het bureau kunt maken, maar dat je juist pragmatisch dient te functioneren met het oogmerk om organisatorische doelen te verwezenlijken.

De functie van xxx spreekt mij aan, omdat je inspeelt op de actuele verandering en ontwikkelingen in de maatschappij en binnen de eigen organisatie, waarbij kwaliteitsdenken en het vormen van het juiste beleid centraal staat. Rekening houden met de belangen van de verschillende partijen speelt hierbij een belangrijke rol.
Ik ben er van overtuigd dat ik met mijn achtergrond een toegevoegde waarde kan zijn voor uw organisatie als het gaat om het aandragen van effectieve en legitieme oplossingen voor maatschappelijk en organisatorische vraagstukken.

Door middel van deze brief heeft u mij voor de helft leren kennen. Indien u nieuwsgierig bent naar de andere helft, zou ik graag uitgenodigd willen worden voor een persoonlijk gesprek.

Met veel belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.


FUNCTIEINHOUD:
- Het ontwikkelen van instrumenten ten behoeve van onderzoek en
beleidsevaluatie;
- Het adviseren van het bestuur en het management over strategische
beleidadvisering en opdrachtgeverschap;
- Het vertalen van onze strategische visie naar het verder ontwikkelen van
het strategische vermogen en de kwaliteit van onze gemeente;
- Het bijdragen aan het nog beter anticiperen van onze gemeente op wat er
speelt in de samenleving;
- Het verrichten van overige werkzaamheden binnen de afdeling.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 maart 2010, 12:50
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Motivatiebrief voor adviseur

Beste Souade,

Ik heb wat tekstuele aanpassingen gedaan, zie bijlage.
Succes!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Souade.doc‎ (24,0 KB, 445x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief Recherchekundige Young Professional Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2016 14:13
CV & motivatiebrief Australië Thormodo Sollicitatiebrief en cv 1 23 februari 2010 19:24
Motivatiebrief Traineeship Logistiek Ronneman Sollicitatiebrief en cv 3 10 juni 2009 00:01
motivatiebrief voor opleiding juud90 Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 17:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon