Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 mei 2014, 20:49
MeisjeZkt.Oplossing MeisjeZkt.Oplossing is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 1
MeisjeZkt.Oplossing is on a distinguished road
Lightbulb Fulltime baan nodig, hoe bereik ik dat zo snel mogelijk? Evt. opleiding?

Beste mensen,
Hopelijk kan iemand van jullie me advies geven.
Ik ben een meisje van 22, heb HAVO c&m gedaan, en daarna een 1-jarige MBO luchtvaartdienstverlening, en ben een tijdje stewardess voor Transavia geweest. Nu ben ik werkloos.
Ik ben op zoek naar een fulltime baan, vanaf aankomend najaar. Maar zoals jullie vast weten, is de arbeidsmarkt drama, en krijg je tegenwoordig niet zomaar een fulltime baan.
Mijn man is een buitenlander, en wij mogen alleen samen zijn als ik een contract van minimaal 12 maanden heb, met een minimum-inkomen. Als ik dat heb, kan hij het immigratie/integratietraject van Nederland inrollen en bij mij komen wonen.
Helaas heb ik 0 uitzichten op zo een baan. Ik heb zelf luchtvaartdienstverlening gestudeerd, maar in de luchtvaartsector valt geen baan te krijgen!
We gaan zo langzamerhand kapot aan het gescheiden leven, hij spreekt al Nederlands en is klaar om hierheen te komen, maar ik móét die baan vinden, anders laat de immigratiedienst hem het land niet in...
1. Weet iemand waar ik aan een baan kan komen? Alle reguliere websites houd ik natuurlijk allang in de gaten.
2. Ik ben bereid een opleiding te volgen om een vaste baan te krijgen. Is er een opleiding waarbij het vrijwel zeker is dat er een directe aansluiting op de arbeidsmarkt is, waarbij de kans op een vast contract ook groot is?
Qua techniek en ICT kan ik echt niks, de rest wil ik allemaal leren! Als ik dit probleem maar oplos. Misschien een BBL-opleiding? Of een HBO duaal? Wat raden jullie aan? Met welke opleiding heb je een hele grote kans om direct een baan te krijgen?
Groetjes,
Meisje mist haar man
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 mei 2014, 13:17
Ginger69 Ginger69 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Berichten: 2
Ginger69 is on a distinguished road
Standaard

Hallo, dat is wel een hele nare situatie. Ik heb gemerkt dat over het algemeen dat er veel banen (ook fulltime) bij callcentra. Het is misschien niet de ideale baan voor jou maar het is in ieder geval iets. Succes.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 mei 2014, 22:18
Pietje2
Gast
 
Berichten: n/a
Talking

1: Bij je man in het buitenland gaan wonen.
2: Zorgopleidng afronden en dan aan de slag.
3: Horecaopleiding afronden en dan aan de slag.
Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
Museologie afmaken, of verder richting bedrijfsadministratie/fiscaal? janetjuh85 Sollicitatiebrief en cv 1 26 januari 2010 18:43
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Hoe snel had je een baan na Commerciele Economie (Marketing)? Abba Loopbaanvragen 2 22 september 2008 15:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon