Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 mei 2006, 00:20
adri adri is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 6
adri is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief stage...

hoi mensen... dit is mn 1e brief ooit.. aub als jullie er iets fouts aan zien of wat er verbeterd kan worden.. laat me weten.. en ook mn cv.. alvast bedankt

Mijn gegevens

Naam bedrijf
Hoofd personeelszaken
T.a.v.: Dhr G. Hollander
adres
xxxxx

xxxxx, 6 mei 2006

Betreft: stageplek

Geachte meneer Hollander

Als tweedejaarsstudent aan de CDC krijgen wij de unieke kans om kennis te maken met een werkomgeving waar wij na onze studies terecht kunnen komen. Onze potentiële stageplaats moet uiteraard in het kader van onze opleiding, Marketing & PR, passen. Voor een periode van 20 weken

Allereerst wil ik mezelf voorstellen als een sociale, zelfstandige en enthousiaste jonge teamspeler vrouw die beschik over een flinke dosis doorzettingsvermogen. Ben iemand die graag het uiterste uit iets haalt en wil graag een uitdaging waarbij ik mijzelf kan ontwikkelen. Ik denk dat uw bedrijf mij hierbij kan helpen.

In een groot internationaal bedrijf, zoals XXX, werken zal mijn dromen waar maken. Het biedt een uitgebreid werkterrein aan en waarbij professionaliteit bovenaan staat. Daarnaast trekt dit wereldje me, vanwege de vele promotie en publiciteit die erbij komt, het bedenken en/of uitvoeren van marketing- en communicatie acties

Ik ben ervan overtuigd dat ik mijn eigenschappen een bijdrage kan leveren aan uw organisatie.

Ik vertrouw dat ik bij uw organisatie een stageplaats kan krijgen. Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakinggesprek waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.

Hoogachtend

xxxxx

Bijlage: Curriculum Vitae
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CV 2.doc‎ (29,0 KB, 369x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 mei 2006, 23:23
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Arrow Re: sollicitatie stage...1e brief.. HELP.. FEEDBACK aub

Hoi,
Je brief en je CV zien er keurig uit, alleen heb ik hele kleine aanvullingen ik zet het erbij tussen aanhalingstekens.

Groetjes Wendy

Mijn gegevens

Naam bedrijf
Hoofd personeelszaken
T.a.v.: Dhr G. Hollander
adres
xxxxx

xxxxx, 6 mei 2006

Betreft: stageplek

Geachte meneer Hollander(,)

Als tweedejaarsstudent aan de CDC krijgen wij de unieke kans om kennis te maken met een werkomgeving waar wij na onze studies terecht kunnen komen. Onze potentiële stageplaats moet uiteraard in het kader van onze opleiding, Marketing & PR, passen. Voor een periode van 20 weken

Allereerst wil ik mezelf voorstellen als een sociale, zelfstandige en enthousiaste jonge teamspeler vrouw die beschik over een flinke dosis doorzettingsvermogen. Ben iemand die graag het uiterste uit iets haalt en wil graag een uitdaging waarbij ik mijzelf kan ontwikkelen. Ik denk dat uw bedrijf mij hierbij kan helpen.

In een groot internationaal bedrijf, zoals XXX, werken zal mijn dromen waar maken. Het biedt een uitgebreid werkterrein aan en waarbij professionaliteit bovenaan staat. Daarnaast trekt dit wereldje me, vanwege de vele promotie en publiciteit die erbij komt, het bedenken en/of uitvoeren van marketing- en communicatie acties

Ik ben ervan overtuigd dat ik mijn eigenschappen een bijdrage kan leveren aan uw organisatie.

Ik vertrouw dat ik bij uw organisatie een stageplaats kan krijgen. Graag zou ik door u uitgenodigd willen worden voor een kennismakinggesprek waarin ik mijn motivatie nader kan toelichten.

(voor dit laatste blokje zou ik dit er neer zetten:Voor verdere informatie omtrent mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar de bijgevoegde curriculum vitae.
Natuurlijk ben ik graag bereid deze sollicitatie nader mondeling toe te lichten.)

Hoogachtend

xxxxx

Bijlage: Curriculum Vitae[/QUOTE]
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 mei 2006, 16:31
adri adri is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2006
Berichten: 6
adri is on a distinguished road
Thumbs up Re: sollicitatie stage... aub HELP! en REACTIES

beste Wendy,

ben zeer blij met je helpvolle reactie, ik heb het veranderd zoals je zei.. klinkt bij mij ook wat beter.. dankjewel .

adrii
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 mei 2006, 18:45
rineke rineke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 mei 2006
Berichten: 5
rineke is on a distinguished road
Question Re: sollicitatie stage... aub HELP! en REACTIES

Hoi Wendy,

Ziet er heel netjes uit hoor! M
Alleen is U en Uw niet altijd met een hoodletter? Of heb ik dat zelf fout?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 mei 2006, 21:17
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie stage... aub HELP! en REACTIES

U en uw is met een kleine letter. Behalve als je het gebruikt aan het begin van een zin.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 november 2006, 13:19
Denagam
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie stage... aub HELP! en REACTIES

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rineke Bekijk bericht
Hoi Wendy,

Ziet er heel netjes uit hoor! M
Alleen is U en Uw niet altijd met een hoodletter? Of heb ik dat zelf fout?
Als je je brief aan God richt dan kan het wel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34
Sollicitatiebrief stage, graag commentaar/suggesties ReMcOrE Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2006 16:06
Sollicitatiebrief stage Hanneke Sollicitatiebrief en cv 1 12 februari 2006 13:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon