Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 november 2006, 16:46
Erik Erik is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 39
Erik is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker

Hallo,

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Erik en ben 17 jaar en zit nog op school.

Ik heb samen met een klasgenoot van mij een sollicitatiebrief gemaakt voor de politie, hij heeft mij daarbij een beetje geholpen.
En ik wou graag die sollicitatiebrief aan jullie laten lezen en jullie mening daarover horen wat jullie ervan vinden. Zouden jullie ook (als mijn brief niet echt goed is) hem mischien een beetje willen aanpassen, zodat ik er wat van kan leren en hem daarna teveranderen.
Hier komt mijn brief succes met het lezen.
--------------------------------------------------------------------------

Mijn adres

Groningen, 10 November 2006

Adres waar je hem heem stuurt

Betreft: Open sollicitatie PolitieMedewerker 2008

Geachte Heer/Mevrouw,

Dienstverlenend, communicatief en leergierig. Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Juist daarom solliciteer ik op de functie “politiemedewerker”

Mijn naam is Erik xxxx en volg momenteel de opleiding Medewerker, Facilitaire Dienstverlening die ik eind schooljaar 2008 behaal.
Als antwoord op de vraag waarom juist ik de functie zou moeten bekleden zou ik antwoorden dat ik een teamplayer ben welke echter ook goed zelfstandig kan functioneren, past in een functie waarbij regels nageleefd dienen te worden, maar ook weet dat uitzondering deze regels bevestigd. Tevens ben ik graag onder de mensen om hen te helpen maar indien nodig ook corrigerend toe te kunnen spreken.

Verder kan ik mij zelf omschrijven als erg sportief, flexibel, sociaal, nauwkeurig, en heb een dienstverlenende instelling, en kan goed samen werken in een teamverband.

Bovenstaande gegevens in ogenschouw nemend is de functie mij op het lijf geschreven, ik hoop dan ook dat ik deze sollicitatiebrief mag komen toelichten.
Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Hoogachtend,


Erik xxxx,


Bijlage: Curriculum Vitae, Diploma + Cijferlijst.

--------------------------------------------------------------------------
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 september 2007, 19:59
Judith Judith is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 september 2007
Berichten: 3
Judith is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk bericht
Wie kan mij helpen?
Probeer altijd te achterhalen aan wie je de brief stuurt. Meneer / mevrouw staat erg onpersoonlijk en alsof je niet je best hebt gedaan om je te verdiepen in het bedrijf.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 oktober 2007, 16:53
karina karina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2007
Berichten: 9
karina is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker

Verder kan ik mij zelf omschrijven als erg sportief, flexibel, sociaal, nauwkeurig, en heb een dienstverlenende instelling, en kan goed samen werken in een teamverband.

dit stuk is niet goed. Je kan niet te vaak een komma in een zin zetten en er staat twee keer komma en daarna en. Als je en gebruikt moet je de komma weglaten. Samenwerken in teamverband is dubbel, je kan een van deze twee woorden gebruiken. Bij de politie is het belangrijk dat je stressbestendig bent,dit zal ik ook benoemen als ik jou was.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 oktober 2007, 17:01
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk bericht
Groningen, 10 November 2006
Oeh, dit is een brief van al bijna een jaar geleden (die zal 'ie inmiddels wel verstuurd hebben ).
Met citaat reageren
  #5  
Oud 5 oktober 2007, 20:27
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker

Hoi Erik,

Deze brief komt mij al erg bekend voor................ heb je deze al niet eens hier geplaatst?

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief medewerker bevolking Dina Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:16
Sollicitatiebrief Media- Adviseur Simply Sollicitatiebrief en cv 2 13 november 2005 13:33
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon