Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 1 maart 2007, 11:14
Lilian
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard sollicitatie pedagogisch medewerker: wat vinden jullie ervan?

Na veel gelezen en gebruikt te hebben van dit forum ben ik tot de volgende brief gekomen. Ik ben benieuwd naar reacties om mijn brief te kunnen verbeteren. (Ik heb de brief inmiddels weer aangepast...)

Geachte mevrouw xxx,

Mijn aandacht gaat speciaal uit naar het bieden van begeleiding aan kinderen die in hun ontwikkeling problemen ondervinden. Daarom reageer ik graag op de vacature voor pedagogisch medewerker bij het xxx.

Gedurende mijn opleiding HBO Pedagogiek heb ik veel kennis opgedaan over de ontwikkeling en problematiek van kinderen, hierdoor weet ik hoe het dagelijkse leven voor ouder en kind soms een hele opgave kan zijn. Een baan bij het xxx past goed bij mij omdat ik graag met kinderen werk en het belangrijk vind om kinderen én hun ouders een goede begeleiding te geven in het opvoedproces. In de werkwijze van het xxx spreekt het me aan dat het positieve gedrag van het kind wordt gewaardeerd, gestimuleerd en beloond. Dit is een positieve en bevorderende aanpak waar ik helemaal achter sta.

Ik ben zelfstandig en enthousiast, heb doorzettingsvermogen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte situaties om te gaan. Het werken in een klein team zal voor mij geen problemen opleveren omdat ik als oproepkracht ervaring heb opgedaan binnen diverse teams. Daarnaast heb ik zelfstandig sociale vaardigheidstrainingen gegeven aan basisschoolkinderen, hierdoor heb ik een goed inzicht in de problematiek van de doelgroep. Contacten met ouders en leerkrachten onderhouden en verslag leggen behoren ook tot mijn vaardigheden. Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van pedagogisch begeleider bij het xxx.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Mijn hart ligt bij de pedagogische ondersteuning van kinderen en hun ouders, daarom kom ik graag in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief trajectbegeleider, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. koos Sollicitatiebrief en cv 2 24 januari 2008 12:54
sollicitatie woonbegeleider, wat vinden jullie ervan? Cintha Sollicitatiebrief en cv 1 1 september 2006 16:30
Sollicitatie educatiemedewerker. Wat vinden jullie ervan???? Brigitte Sollicitatiebrief en cv 3 21 april 2006 14:10
Sollicitatiebrief projectleider ICT. Wat vinden jullie ervan? Joris van de Wijngaard Sollicitatiebrief en cv 4 12 april 2006 14:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon