Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 februari 2012, 17:17
Angel-JB Angel-JB is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 juni 2010
Berichten: 6
Angel-JB is on a distinguished road
Standaard Ben 35+ en weet niet wat ik wil?

Hallo allemaal,

ik ben begonnen in de administratie in 1996 en gestopt in 2000. Want ik wilde verder in de ICT wat toch een verkeerde keuze van mij was. Dit omdat ik slecht in de ict-taal ben. Ik leg het uit. Kreeg vaak kansen om me verder te ontwikkelen in de ICT. zoals studeren om mijn toendertijd mcse te behalen. Maar lukte niet zakte telkens. Wel begreep ik in de praktijk op werk hoe het moest. Maar theorie en praktijkexamens bakte ik niks van. Ik heb nu 10 jaar in de ICT gezeten maar ben niet verder gekomen dan 1e lijns taken uitvoeren.Vond me laatste baan als helpdesk ook helemaal niks. Heb ook vaak in de WW gezeten. Doordat ik dan een jaar werkte of een half jaar via detachering of werkgever maar me contract werd niet verlengd omdat men mij niet goed of te langzaam vind. Zit nu sinds januari weer in de ww. Ik wil toch graag langer bij een werkgever werken, maar weet dat de ICT niets is. Ik zoek dan ook een baan in de administratie denk ik? Maar weet niet welke thuisopleiding te volgen? Ik zal ook mijn cv hier zetten zodat jullie meekunnen denken.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb ik ingelicht. En dat jullie uit mijn cv kunnen opmaken wat voor persoon ik kwa werk ben/kan?

Ik start voor het eerst een discussie dus weet niet of ik mijn cv hier mag/kan plaatsen?

Profiel

Ik heb 16 jaar werkervaring opgedaan in het algemeen. Ik heb lange tijd in de techniek van ict gezeten, maar ook administratieve werkzaamheden hierbij verricht. Ik wil niet meer verder in de techniek ICT maar verder in de administratie. Ik ben leergierig en enthousiast. Ik ben bereid om verder te leren in de administratie en cursussen te volgen. Ik heb communicatieve vaardigheden. Ben een teamspeler maar kan ook goed zelfstandig werken. Ik ben stressbestendig en flexibel. Ik heb een goed cijfermatig inzicht. Ik heb verschillende werkervaringen opgedaan bij verschillende banken zoals ABNAMRO, ING en MEES PIERSON en ook andere branches in de administratie. Ik kan gauw een applicatie eigen maken. Ik heb veel ervaring met internet. Ik vind het ook geen probleem om als starter te beginnen.

Opleiding/Cursus

1993-1996 ROC Amsterdam MEAO bestuurlijk-juridisch
1985-1989 Scholengemeenschap Geldersman MAVO


Werkervaring

November 2011- januari 2012 Functie:1e lijns skilled helpdeskmedewerker

Gewerkt met de volgende os en systemen
Kaseya systeem (tickets invoeren, remote overnemen met Kaseya agent en rapport uitdraaien)
Winris (adressen lijsten opzoeken van klanten)
Windows server 2003 en 2008 AD gebruikt (accounts aanmaken, wijzigen etc.)
Exchange server 2007 en 2010 gebruikt system manager(mailbox aanmaken, wijzigen etc.)
Windows XP en 7 en Terminalserver support geven aan gebruikers bijv. software updaten of installeren en troubleshooten.
Teamviewer tool dat je het systeem kan overnemen
MS Office kantoorautomatisering 2007 en 2010 meegewerkt
Remote beheer voor klanten Alle servers nalopen checklist.

December 2009-december 2010 Functie: Junior systeembeheerder

Systeembeheer en onsite en remote support. Gewerkt met GIDS autodealer systeem, Track IT(helpdesktool), Topdesk(helpdesktool), Lotus Notes cliënt. Diverse werkzaamheden verricht op testkasten van autobedrijven zoals installaties, updates. Gewerkt met Active Directory in windows server 2003en RDP, Terminal servers. Diverse Thinclients geďnstalleerd. Printers geďnstalleerd op de server en aan gebruikers.
Updates op diverse windows servers uitgevoerd.
Administratie verantwoordelijk:
Mail bijgehouden wat in de mailbox komt registreren in track it en topdesk voor een andere partij.
Klanten (Gebruikers) te woord staan telefonisch en per mail.



Oktober 2008-juni 2009 CBE detachering Functie: Junior functioneel beheer

Gewerkt met applicatie CLARITY. Taken waren Tango SharePoint incidentlist bijwerken,
Tango lijst bijwerken, autorisaties verlenen in ITIM, muteren, opvoeren en wijzigingen.
In Applix de calls registreren en op mijn naam zetten of verdelen naar 2e lijns functioneel beheer. User autorisatie groep verstrekken. Instance/OBS rechten verstrekken. Transactions verwijderen en projecten verwijderen.


Mei 2005-juli 2008 Detacheringsbureaus projecten gedaan Functies: Systeembeheer en onsite support.

Troubleshooten, remote beheer, onsite support. Installaties bij verschillende klanten van Windows tot Citrix clients. Klanten waren ING, Dunamare onderwijs, Leones ICT, Getronics,
In Active Directory gewerkt. Gebruikers aangemaakt, password wijzigen etc. Documenteren van gegevens en administratieve werkzaamheden verricht.


April 2002-Maart 2005 Functie: Junior systeembeheerder

Verantwoordelijk voor desktopbeheer, serverbeheer en citrix beheer.
Er draaide circa 30 servers.
Beheer Exchange 2000 server (public folders, mailboxen en quota’s toepassen,
Aanmaken, wijzigen en rechtenbeheer)
Volledig beheer van Active Directory (toepassen van security, beheren van rechten, autorisaties toekennen, user management)
Verantwoordelijk voor SUS server (dagelijkse updates)
Lotus Notes Administrator (na 1 jaar over op Exchange 2000)
Bijhouden van de back-up Arcserve tapes (verwisselen, restoren en beheren van console, McAfee e-policy orchestrator)
Volledig beheer virusupdate via console
Beheer Barracuda spamfirewall
Event viewers bijgehouden op alle Windows 2000 servers (logbestanden controleren en m.b.v. Microsoft TechNet verwerken)
Onsite en remote cliëntbeheer
Uitrollen van desktops, thinclients en servers
Installeren en configureren van werkstations en laptops





September 2001- februari 2002 via Start Functie: Support engineer

Uitrollen van pc’s, netwerk aanleggen. Het ging om Windows NT installaties en herinstallaties.


Oktober 2000- augustus 2001 Functie: Automatiseringsmedewerker

Het was een callcenterbedrijf. Installaties en reparaties aan pc’s. Geheugen bijzetten of nieuwe voeding in een pc zetten als die kapot was. In windows NT gewerkt met Usermanager for domain. Gebruikers aanmaken, wijzigen etc. Een stukje troubleshooting. En administratieve handelingen verricht.


September 1996 – augustus 2000 Randstad Functie: Administratief medewerker

Inleners waren MeesPierson, ING bank, ABN-AMRO, Phone 4U, SPN, Gemeente Lelystad.
De werkzaamheden waren invoeren en controleren van gegevens.
Verwerken van facturen, correspondentie, archiveren, en telefonisch collega en klanten te woord gestaan.

Tussen 1989 en 1993 heb ik verschillende baantjes gehad van schoonmaakwerk tot Macdonald en in verschillende winkels gestaan.


Taalvaardigheid:

Nederlands mondeling en schriftelijk goed
Engels mondeling en schriftelijk goed
Duits mondeling redelijk en schriftelijk redelijk
Spaans mondeling redelijk en schriftelijk redelijk

Rijbewijs Ja B

Hobby’s: Fitness, voetbal, Wiien, PS3, drummen en internet.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 februari 2012, 17:35
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,


Ik denk dat je beter jezelf gaat testen op interesses en persoonlijkheid. Daar komen competenties uit die je dan aan banen/vacatures kunt matchen.

Zoals ik het nu bekijk ben je aardig aan het jobhoppen en daar zitten de huidige werkgevers niet op te wachten. Wellicht dat je je cv compacter kunt maken door functies samen te voegen bijvoorbeeld:

van 2005 tot 2012 verschillende functies als ICT helpdeskmedewerker:
Tot de taken behoorde: (vul nu zelf maar in...............)


Ik hoop dat je snel de goede weg in kunt slaan om uit deze onzekerheid te komen.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werk is één, maar wat wil ik nou echt? mai Loopbaanvragen 9 4 september 2012 22:51
Wat is wijsheid? w0ut3r Opleiding kiezen en volgen 10 13 juni 2011 23:07
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46
Wetenschap of bedrijfsleven? Tosca81 Loopbaanvragen 4 21 oktober 2009 21:58
Help, wat wil ik? Femme Loopbaanvragen 4 16 juni 2009 17:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon