Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 februari 2010, 22:18
opzoeknaarwerk opzoeknaarwerk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2010
Berichten: 2
opzoeknaarwerk is on a distinguished road
Standaard pff ik ben t ff kwijt ! hulp gevraagd :-)

ik ben toevallig op een site terecht gekomen van een incassobureau. ik zie dus dat ze mensen nodig hebben (incassomedewerker) ik zelf heb jarenlang ervaring als klantenservice medewerkster met verkoopfunctie.

het lijkt me een erg fijn bedrijf om te werken omdat het bedrijf met respect met de debiteuren om gaat. (zo te lezen op de site)

Dit is het begin van de brief:

Geachte mevrouw/meneer,

Graag wil ik mijn interesse kenbaar maken voor een functie als incassomedewerker.
Bij de (…) heb ik ervaring opgedaan als adviseur van de afdeling Creditcards. Daar heb ik gemerkt dat klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel staat. Ik ben klant- en resultaatgericht, correct in de omgang, zakelijk en duidelijk, zonder het persoonlijke van de benadering uit het oog te verliezen. Dit is gebleken na maandelijks meeluisteren door de Unitmanager van mijn vorige werkgever.

Oke en hoe nu verder??? ik ben het kwijt hebben jullie nog ideetjes??

ik wil heeeeeeeeeeel graag weer aan het werk maar een brief naar een incassobureau vind ik moeilijk :S
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 februari 2010, 22:30
Antjex
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: pff ik ben t ff kwijt ! hulp gevraagd :-)

Het valt mij op dat je aangeeft dat klanttevredenheid daar hoog in het vaandel staat. Vervolgens begin je over eigenschappen van jezelf. Ik persoonlijk zou doorgaan op die klanttevredenheid die je noemt, anders staat het er een beetje voor niets. Wat vind jij van klanttevredenheid, wat wil jij daarmee, enzovoorts.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 februari 2010, 22:35
opzoeknaarwerk opzoeknaarwerk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2010
Berichten: 2
opzoeknaarwerk is on a distinguished road
Standaard Re: pff ik ben t ff kwijt ! hulp gevraagd :-)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antjex Bekijk bericht
Het valt mij op dat je aangeeft dat klanttevredenheid daar hoog in het vaandel staat. Vervolgens begin je over eigenschappen van jezelf. Ik persoonlijk zou doorgaan op die klanttevredenheid die je noemt, anders staat het er een beetje voor niets. Wat vind jij van klanttevredenheid, wat wil jij daarmee, enzovoorts.
oke maar als incassomedew werk je met klanten (schuldeiser) en met debiteuren(de schuldenaren) ik kan me echt ff geen zin bedenken. pfffffffffffff grrrrmmbll

thanks voor je antwoord
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 februari 2010, 13:38
Eric_Wilson Eric_Wilson is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2010
Berichten: 20
Eric_Wilson is on a distinguished road
Standaard Re: pff ik ben t ff kwijt ! hulp gevraagd :-)

Wees niet bang om een brief naar een incassobedrijf te sturen. Het is 'gewoon' een werkgever net als elke andere.

Zorg dat de stijl zelfvertrouwen uitstraalt (geen arrogantie en ook geen leugens). Een incassomedewerker moet standvastig zijn en zich niet laten ompraten. Begin bijvoorbeeld over je ervaring met lastige klanten.

E.W.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp gevraagd bij sollicitatiebrief Teamleider ICT Helpesk Prutser Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 23:02
Hulp gevraagd bij motivatie! robinbossie Sollicitatiebrief en cv 2 15 mei 2009 11:23
hulp gevraagd bij deze loopbaanvraag Mo. Loopbaanvragen 3 13 februari 2009 14:40
Hulp gevraagd: wil hbo, maar heb moeite met samenwerken pannagirl Opleiding kiezen en volgen 2 21 maart 2008 19:56
Hulp gevraagd! dees Sollicitatiebrief en cv 4 9 juli 2006 16:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon