Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 december 2008, 17:35
Nighty88 Nighty88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Berichten: 7
Nighty88 is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief ter beoordeling

Hallo,

Ik wil een baan vinden in de sport. Overigens heb ik nog geen certificaten hiervoor, maar ga deze zeker halen/mee beginnen in 2009. De functie vraagt wel om MBO3 of 4+ afgerond. Ik heb zelf VWO gedaan en heb al behoorlijk veel ervaring in lesgeven. Nu wil ik dus wel graag al solliciteren naar een functie die in de sport uithangt. Ik heb hiervoor een sollicitatiebrief gemaakt en ga deze omzetten naar PDF om vervolgens te verzenden via de mail. Mijn vraag is alleen: Ziet deze sollicitatiebrief er overtuigend genoeg uit?

Mijn brief:

[gegevens van mij en bedrijf]


Betreft: vacature Allround medewerker (fulltime/parttime)

Gouda, 9 dec. 08

Geachte heer/mevrouw,

Sportief, open en leergierig. Zo zal men mij benoemen. Ik solliciteer dan ook op de functie ‘Allround medewerker’ die ik op de site van SportCity tegen ben gekomen.

Mijn ambitie ligt in de sport. Ik ben dan ook al heel mijn leven aan het sporten en sinds 2 jaar kunt u mij vinden aan de badrand als assistent- of zelfstandig trainer voor groepen variërend van 5 tot 25 sporters. Ik wordt dan ook gedreven door mensen te motiveren, te ontwikkelen op hun eigen tempo én met veel plezier!

Verantwoordelijkheidsgevoel staat bij mij in een hoog vaandel. Afgelopen december heb ik dan ook mijn EHBO-diploma gehaald. Ik wil het niet hierbij laten en wil mij zelfs nog verder ontwikkelen. Ik deins er dan ook niet voor terug om mij te ontwikkelen op technische-, fysiologische- en sociale trainingstechnieken, hetgeen wat - ter ondersteuning - op uw Academy kan. Ik begin in 2009 dan ook met een opleiding tot bewegingswetenschapper en wil een trainerscursus afronden.

De formule van SportCity en die van mij overlappen elkaar; op een gezellige, motiverende en kwalitatieve manier bezig zijn op jouw eigen tempo om zo positieve resultaten te boeken. Ik zou mij dan ook erg graag op een gezellige, motiverende en resultaatgerichte manier voor SportCity willen inzetten!
Ik hoop dat ik mijn brief in een gesprek mag toelichten.
Hoogachtend,

....

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 december 2008, 20:59
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief ter beoordeling

Geweldige brief hoor, niets meer aan doen!!!

Oh nee, 1 ding, je afsluiting:
"Ik hoop" kun je beter vervangen voor een positievere formulering, bijv. heel simpel: "Ik licht mijn brief graag toe etc...."
En "Hoogachtend" is veels te formeel, je kunt gewoon afsluiten met "met vriendelijke groet".

En, het is wel handig als je papieren in die richting gaat halen natuurlijk.
Maar qua enthousiasme zou je mij wel nieuwsgierig hebben gemaakt met deze brief!

Succes, sportieveling!!

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 december 2008, 07:22
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief ter beoordeling

Beste,

Nog een klein spelfoutje:

Citaat:
Ik wordt dan ook gedreven door mensen te motiveren, te ontwikkelen op hun eigen tempo én met veel plezier!
Wordt moet zijn word

Voor de rest geen aanvullingen op wat Tessa al heeft omschreven.
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 december 2008, 15:52
Nighty88 Nighty88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Berichten: 7
Nighty88 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief ter beoordeling

Dank jullie wel. Ik heb hem aangepast op de puntjes gegeven hierboven door jullie

Ik ga hem vandaag versturen.

Ruben
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Traineeship voor MBO'ers ter beoordeling bababo Sollicitatiebrief en cv 2 18 november 2008 15:21
Sollicitatiebrief verzorgende-ig ter beoordeling roy Sollicitatiebrief en cv 1 1 november 2008 16:52
sollicitatiebrief ter beoordeling LLS Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 14:38
sollicitatiebrief ter beoordeling lunamay Sollicitatiebrief en cv 1 21 augustus 2008 17:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon