Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 december 2008, 19:05
barbaras barbaras is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 1
barbaras is on a distinguished road
Standaard vrije sollicitatiebrief logopediste, commentaar steeds welkom

Geachte

Allereerst wil ik mezelf kort voorstellen. Ik ben XXXXX en net afgestudeerd als bachelor in de logopedie en audiologie, afstudeerrichting logopedie aan de Arteveldehogeschool in Gent. Momenteel ben ik op zoek naar een boeiende en uitdagende job. Bent u op zoek naar een enthousiaste representatieve collega, dan ben ik de geschikte persoon.

Naast de theoretische benadering van het vak leerde ik ook tijdens mijn opleiding kennis maken met de praktische uitvoering ervan tijdens verschillende stageperiodes.
Ik kwam voornamelijk in contact met problematieken die zich situeren binnen taal- en leerstoornissen bij kinderen. Daarnaast kwamen ook neurologische taal- en spraakstoornissen bij kinderen aan bod en gehoorstoornissen bij zowel kinderen als volwassenen.

Tijdens mijn stage leerde ik niet alleen om deze doelgroepen te behandelen, maar ook hoe ik hen het beste benaderde. Dankzij de goede begeleiding van mijn stagementoren had ik eveneens de mogelijkheid om al vrij snel autonoom te werken.

Naast de capaciteit om autonoom te werken, zie ik mezelf ook als een leergierig persoon. Indien ik tijdens mijn werk in contact kom met een nieuw obstakel ben ik bereid om via de praktijkervaring van collega’s of zelfstudie mijn behandelingen op te stellen of bij te schaven.

Graag had ik in een persoonlijk gesprek duiding gegeven bij mijn curriculum vitae, dat u in bijlage kan terugvinden.

Met vriendelijke groeten
XXXX


************

Ik ben over het algemeen vrij tevreden over mijn brief, maar ik zou graag iets anders zeggen dan "dan ben ik de geschikte persoon." Ik had al gedacht aan "Bent u op zoek naar een enthousiaste representatieve collega, dan zou ik graag uw visie op logopedie leren kennen.", maar ik heb er toch mijn twijfels over.

Kan er iemand me helpen met een gepaste zin? Andere opmerkingen zijn ook steeds welkom.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 december 2008, 11:17
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: vrije sollicitatiebrief logopediste, commentaar steeds welkom

1: Solliciteer je in BE of in NL? Zeer verschillende landen qua sollicitatiecultuur volgens mij.
2: Volg in je brief een sjabloon. Nu is het een soort bloemlezing.
3: Bel eerst even bij vacatures of je in aanmerking komt. Dat is misschien niet altijd zo zonder werkervaring (ook al heb je stageervaring).
Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
graag commentaar op mijn sollicitatiebrief - functie coördinator logistiek lenglui Sollicitatiebrief en cv 3 1 november 2012 12:15
Mijn sollicitatiebrief, commentaar welkom! Omarooo Sollicitatiebrief en cv 11 23 december 2008 18:23
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 13:22
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief consulent zoethout Sollicitatiebrief en cv 0 3 september 2006 16:50
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon