Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2006, 11:44
Jebliaatje Jebliaatje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 september 2006
Berichten: 2
Jebliaatje is on a distinguished road
Cool Open sollicitatie hulpboekhoudster

ik ga voor het eerst open sollicitatiebrieven schrijven bij een bedrijf maar wou eerst men brief laten controlleren door een experte voor ik het naar een bedrijf stuur.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 oktober 2006, 16:41
Crescens Crescens is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 27
Crescens is on a distinguished road
Standaard Re: graag commentaar

Is dit wat?

Onderwerp: sollicitatie



Geachte

De vacature Hulpboekhoudster, online gepubliceerd op VDAB d.d. 5 september j.l., staat mij op het lijf geschreven. Een sollicitatie van mijn hand kon daarom ook niet uitblijven.
Laat ik mij eerst even aan u voorstellen. Ik ben ********, 24 jaar en ik kom uit Antwerpen. De afgelopen 3 jaar heb ik accountancy-fiscaliteit gevolgd aan de Karde de Grote-Hogeschool. Een bewuste keuze: werken met cijfertjes doe ik met veel plezier en dit werk zal me nooit vervelen.

Rekeningstelsels, leveranciers- en klantendebiteuren zijn me dan ook niet onbekend. Hoewel ik niet beschik over veel werkervaring, staat mij verder in de praktijk niets in de weg. Dankzij mijn leergierigheid leer ik niet alleen graag, maar ook snel.

Ik kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband. Ik beschik over sociale en communicatief sterke eigenschappen. Hierdoor kan ik goed met mensen omgaan. Ik ben handig met de computer. Verder heb ik veel ervaring met het Office pakket ( Word, Excell, Powerpoint, Acces) en ben ik in het bezit van een startbaankaart.

Mijn sollicitatie bespreek ik graag verder met u tijdens een persoonlijk gesprek. Met plezier kijk ik uit naar een uitnodiging!


Met vriendelijke groeten,



(Handtekening)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 oktober 2006, 17:43
Pleunie Pleunie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2006
Berichten: 3
Pleunie is on a distinguished road
Standaard Re: graag commentaar

Ik vind dit een goede verbetering.
Misschien nog enkele opmerkingen/veranderingen van mij w.b.:

Geachte

Na het lezen van de vacature voor de functie van Hulpboekhoudster, die online gepubliceerd is op VDAB d.d. 5 september j.l.,dacht ik: dit is de baan voor mij. ([B]is mij op het lijf geschreven is een beetje te, volgens mij.
Een sollicitatie van mijn hand kan daarom niet uitblijven.

Laat ik mij eerst aan u voorstellen. Ik ben ********, 24 jaar en ik kom uit Antwerpen. De afgelopen 3 jaar heb ik accountancy-fiscaliteit gevolgd aan de Karde de Grote-Hogeschool. Een bewuste keuze want ik heb veel plezier in het werken met cijfers en die vervelen mij nooit.
Rekeningstelsels, leveranciers- en klantendebiteuren zijn me dan ook niet onbekend(= voorbeeld geven)

Ik zou niet schrijven dat je weinig werkervaring hebt, dat kun je altijd nog bespreken tijdens een gesprek. Misschien wel voorbeelden geven van eventueel andere relevante ervaringen en je motivatie, waarom je daar wilt werken en wat je voor hen kunt betekenen.

Ik ben leergierig en kan goed zelfstandig en in teamverband werken.( =voorbeeld geven)
Ik beschik over sterke sociale en communicatieve eigenschappen.( waaruit blijkt dit? ) Hierdoor kan ik goed met mensen omgaan.
Ik heb ruime ervaring met het Office pakket ( Word, Excell, Powerpoint, Acces) en ik ben in het bezit van een startbaankaart.

Mijn ervaring en ambities wil ik graag toelichten in een persoonlijk gesprek. Met plezier kijk ik uit naar een uitnodiging!


Met vriendelijke groeten,



(Handtekening)

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes!

Pleunie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 10:17
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 13:09
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 15:32
Graag wat advies over deze open sollicitatie Milo_8833 Sollicitatiebrief en cv 1 1 juli 2006 09:43
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 16:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon