Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 april 2009, 16:07
Vlammetje Vlammetje is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Berichten: 44
Vlammetje is on a distinguished road
Stuur een bericht via ICQ naar Vlammetje Stuur een bericht via Instant Messenger naar Vlammetje Stuur een bericht via MSN naar Vlammetje Stuur een bericht via Yahoo naar Vlammetje Stuur een bericht via Skype™ naar Vlammetje
Standaard brief medewerker fin. adm bij Unicef

Wie wil mijn brief eens doorlezen en becommentariseren? Alvast bedankt!

Citaat:
Unicef Nederland
T.a.v. Mevrouw xxx
E-mail: xxx


Den Haag, 8 april 2009

Betreft: sollicitatie vacature Medewerker Financiële Administratie

Geachte mevrouw xxx,

Met belangstelling heb ik op uw website de vacature voor medewerker financiële administratie gelezen. Met name de mogelijkheid om mijn werk te doen binnen een omgeving waarin men zich inzet voor een betere toekomst, spreekt mij bijzonder aan. Unicef komt op voor allerzwaksten in onze samenleving, namelijk de kinderen. Daarnaast is juist het begeleiden en opleiden van jonge kinderen wereldwijd een investering in de toekomst van ons allemaal.

Na ruim 8 jaar werkervaring op het gebied van financiële administratie en de bijbehorende controle ben ik inmiddels een echte duizendpoot. De laatste jaren was ik verantwoordelijk voor onder anderen de grootboekadministratie, de projectadministratie, de debiteuren- en crediteurenadministraties, het beheer van kasgeld, het bewaken van banksaldo's, het opstellen en bewaken van budgetten en het voorbereiden van allerlei periodieke rapportages. Daarnaast bewaakte ik procedures en deed ik onaangekondigde spotchecks.

Ik ben een enthousiast en loyaal medewerker, die graag de puntjes op de i zet. Ik ken de waarde van een juiste en volledige verslaglegging over de gevoerde activiteiten. Mijn functioneren typeert zich als nauwkeurig, serieus en leergierig. Als persoon ben ik sociaal betrokken. Ik onderschrijf de doelstellingen van Unicef ten volle. Zo heb ik enige jaren geleden via mijn toenmalige werkgever meegedaan aan een sponsor-fietstocht ten bate van Unicef.

Voor een volledig overzicht van mijn werkervaring en overige activiteiten, verwijs ik u graag naar mijn CV. Dit treft u in de bijlage. Het zou mij veel plezier doen, mijn sollicitatie binnenkort in een persoonlijk gesprek te kunnen toelichten.

Met vriendelijke groet,




Vlammetje


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker communicatie bij een gemeente menm81 Sollicitatiebrief en cv 4 17 februari 2009 10:57
Sollicitatiebrief medewerker commerciële binnendienst bij een makelaar jolanda Sollicitatiebrief en cv 3 8 oktober 2008 20:28
open solliciatie medewerker vluchtelingenorganisatie Tanja Sollicitatiebrief en cv 5 27 februari 2008 18:27
Sollicitatiebrief Psychologisch testassistent/ adm. medewerker. bianks Sollicitatiebrief en cv 1 2 oktober 2007 13:20
sollicitatie bij "oude" werkgever in een andere functie. joepie Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2007 19:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon