Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 oktober 2008, 19:12
nr23 nr23 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2008
Berichten: 1
nr23 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor Data-entry

M'n eerste sollicitatiebrief en ik weet dat er fouten zijn (en daar leer ik dan wat van).

Kan iemand mij helpen om dit brief beter te maken

Bedankt



Geachte heer/mevrouw

Met grote belangstelling las ik de vacature voor Datatypist, vacaturenummer *** op het internet.

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuw uitdagende baan, gericht op Data entry. Ik heb bij verschillende bureaus ervaring opgedaan bij soortgelijke functies in teamverband, zoals bij de Belastingdienst. Daardoor heb ik een redelijk inzicht wat er te verwachten staat.

De reden dat ik naar deze vacature solliciteer is dat ik enthousiast, flexibel en gemotiveerd ben voor deze functie.
Ook wil ik meer leren en hopen op een doorgroeimogelijkheden. In teamverband kan ik goed te werk gaan en daarbij als collega's elkaar helpen, maar zelfstandig met wisselende werkdruk is ook geen probleem.

Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.
Ik hoop van harte dat deze sollicitatie, gesteund door mijn gegevens, voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 oktober 2008, 15:18
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor Data-entry

Ik heb je brief gelezen, dingetjes die ik zou aanpassen heb ik blauw gemaakt en de regels een beetje aangepast. Misschien vind je het wat, anders prullenbak


Geachte heer/mevrouw, (Heb je een naam?)

Op de site van *** las ik met grote belangstelling uw vacature voor de functie van Datatypist, vacaturenummer ****.

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe uitdagende baan, gericht op Data entry. Uw vacature spreekt mij er gaan, omdat ........... (probeer te omschrijven waarom je bij dít bedrijf wil werken).

Afgelopen jaren heb ik bij diverse bureaus ervaring opgedaan in soortgelijke functies, onder andere bij de Belastingdienst. Daardoor heb ik een redelijk inzicht van het werk.

Ik ben zeer enthousiast, flexibel, collegiaal en zeer leergierig. Daarnaast kan ik goed in teamverband werken en is werken onder druk geen probleem voor mij.

Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.

Ik hoop van harte dat deze sollicitatie voor u aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 19:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon