Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 oktober 2014, 22:54
imation imation is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2014
Berichten: 1
imation is on a distinguished road
Post Human Resource Management (en februari instroom?)

Hey allemaal,

Ik zit in het eerste jaar van Informatica en twijfel echt heel erg of dit wel iets voor mij is. Ik kan mezelf echt níét motiveren omdat ik het allemaal erg saaie hap vindt. Andere studies waar ik aan zat te denken was HRM, opleidingskunde en bij de politie. Misschien wat erg verschillend. HRM lijkt me vooral erg leuk omdat het werk wat je er later in kan krijgen me erg aanspreekt, zoals P&O-adviseur, dus veel met mensen omgaan. Nu moet je bij de politie op vacatures solliciteren en zijn er maar al te weinig vacatures dus is dit geen optie.
Ik kan in principe HRM gaan doen door in februari in te stromen, dan heb ik wel meer dan een uur reistijd heen, terwijl ik nu maar 30 min. naar Zwolle moet
HRM ziet er erg interessant uit, maar hoe is de studie nou écht? Is het moeilijk? Is het veel in de boeken zitten?
Ik heb al een studieboek doorgenomen en het zeker interessant, maar wel veel veel taaie hap.
Misschien iemand hier die HRM studeert of heeft gestudeerd en me wat erover kan vertellen?
(Ik heb me zo laten vertellen dat het erg verschillend wáár je HRM studeert, dat je bij de ene meer zakelijke dingen krijgt en bij de andere meer sociale dingen)

Edit: Ik heb al wel meerdere gesprekken gehad met een loopbaancoach en deze studies leken het dicht bij mij te passen. Ik zal nooit genoeg info of kennis krijgen om 100% zeker te weten wat ik wil studeren, ik zit er persoonlijk ook erg mee en het tilt erg zwaar aan me dat ik misschien iets anders wil. Het is een moeilijke keuze om te stoppen, stoppen is nooit leuk
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twijfel tussen opleiding Human resource management en Event management Shaktie Toefanie Opleiding kiezen en volgen 1 29 september 2011 20:38
sollicitatie Human Resource Assistant noasophietje Sollicitatiebrief en cv 1 3 juni 2008 20:26
Advies graag!! d(^_^)b startersfunctie voor doorgroeien tot Management Assistant curicat Opleiding kiezen en volgen 9 3 juli 2006 12:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon