Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 november 2012, 09:06
liam liam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 6
liam is on a distinguished road
Standaard Ongelukkig in nieuwe job

Goedemorgen

Eind juni kreeg ik van mijn voormalige baas te horen dat hij mijn contract moest stopzetten wegens reorganisatie en besparingen. Ik heb dan onmiddellijk ander werk gevonden en kon van de ene job in de andere overstappen. Momenteel werk ik nu 7 weken voor de nieuwe werkgever.
De job is uitdagend, super fijne collega's, tof bedrijf, leuke cultuur. Maar ik ben niet gelukkig
In mijn overige job(s) had ik enorm veel contacten met collega's en derden.

Nu ook, maar de magie is weg. Sinds deze week voel ik me dus niet zo goed en staar ik meer uit het raam dan naar mijn computer.

Ik heb deze week ook een kort gesprek gehad met mijn manager waar ik al lichtjes liet aanvoelen dat ik me niet 100% voelde, maar ik vrees dat ze de clue niet vatte.

Mijn vriendin vertelde me dat ik eens intern en extern moet rondkijken en nog eens met mijn manager samenzitten.

Kan ik mijn manager vertellen dat ik me liever op andere taken zou focussen ? Ik ben nog niet vast aangeworven en weet niet goed wat de bedrijfs policy hieromtrent is.

Wat zouden jullie me kunnen aanbevelen?

Bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 november 2012, 14:32
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Beste Liam,

Kan het zo zijn dat je in een rouwproces zit?

Je moest van baan veranderen, omdat je andere werk ophield en ondanks dat je nu positieve dingen schrijft over je nieuwe job, moet je waarschijnlijk nog wennen aan de nieuwe situatie en mis je je collega's en werk van de andere job.

Kijk eens diep in jezelf en dan ben ik benieuwd naar je antwoord.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 november 2012, 19:45
liam liam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 6
liam is on a distinguished road
Standaard

Hey, dank je voor je snelle reply.
Ik ben vandaag met enkele collega's van mijn nieuwe job op stap gegaan en het was super.

Ik denk dat het minpunt het feit is dat ik 7 uur voor mijn computer zit waar in alle vorige jobs ik meer vrijheid had. Donderdag mocht ik HR helpen met een grafisch design probleem. Iets waar ik met plezier mijn avond aan gewijd heb.

Vrijheid en variatie zijn dingen die ik zoek in een job.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 november 2012, 20:05
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Leuk dat je zo'n fijne dag met je nieuwe collega's hebt gehad

Geef aan wat je kwaliteiten zijn en wat je eventueel zou kunnen en willen doen. Mogelijk krijg je dan variatie in je werkzaamheden.

Fijne avond.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 november 2012, 14:27
sel72
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Mogelijkheden moet je creëren: verzin een opdracht die je graag zou willen doen bij het nieuwe bedrijf en leg dit voor. Wie weet zijn ze enthousiast en mag je het uitvoeren!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 november 2012, 21:42
liam liam is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 6
liam is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je feedback.

Ik heb vandaag mijn sterke punten eens op papier gezet en nadien de uitdagingen die ik in een job zoek. Aan mijn manager voorgelegd en ze begreep het perfect.

Punt is dat ik momenteel voorbereid wordt op een taak die ik minstens 6 maanden moet uitvoeren en waar er geen of weinig plaats is voor de dingen die ik zou willen doen.

Doordat ik pas een huis gekocht heb, ben ik minder avontuurlijk dan voordien maar toch. Hoewel ik mijn best doe geef ik me toch maar 99% ...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb bachelordiploma vertaler / tolk, doe administratief werk, welke job past bij mij? Loes87 Loopbaanvragen 2 4 november 2011 15:09
Nieuwe hogere functie marketeer Je rechten en plichten als werknemer 1 1 juli 2011 10:49
Ongelukkig door nieuwe baan selena24 Loopbaanvragen 3 16 oktober 2010 02:13
Niet gelukkig na overstap naar nieuwe job B_B Alle andere carričreonderwerpen 4 2 december 2008 20:37
sollicitatiegesprek voor nieuwe job angelika Sollicitatiegesprek 1 31 januari 2008 16:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon