Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 11 mei 2010, 18:46
massja massja is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 september 2007
Berichten: 4
massja is on a distinguished road
Standaard Seretariële medewerker architecten buro

Ik ben op zoek naar een functie als secretaresse, momenteel heb ik een baan geaccepteerd als manager in de amusementsindustrie en dit is niet wat ik er van had verwacht. De vacature hieronder is voor een architectenburo en heel summier weer gegeven. En omdat ik op zoek ben naar eens een 'goede' brief...jullie hulp graag.



SECRETARIËLE MEDEWERKER (M/V)
Functie-eisen
Teamgeest, creativiteit, enthousiasme en inzet zijn hierbij belangrijke kernwoorden. Deze eigenschappen verwachten wij dan ook bij de fulltime secretariële medewerker

Secretariële ervaring, zelfstandigheid en bekendheid met diverse automatiserings programma's zijn een pré.


De functie, zoals beschreven in uw vacature, spreekt mij erg aan omdat deze bij mijn kennis en vaardigheden aansluit.

Tijdens mijn werkzaamheden als directiesecretaresse bij een accountantskantoor heb ik gewerkt voor een van de partners en heb ik ruime ervaring opgedaan in het beheren van de agenda, overzicht houden van lopende projecten, afhandelen van diverse administratieve taken en alle verdere werkzaamheden die nodig waren ter ondersteuning van de partner. Ook was ik verantwoordelijk voor de opmaak van diverse offertes en presentaties gemaakt in Powerpoint en het instrueren van de diverse secretariële medewerkers in het verzorgen van deze offertes en presentaties.

Vanwege de verhuizing naar een ander filiaal in de randstad van de partner waarvoor ik werkzaam was en het inkrimpen van mijn functie heb ik een baan geaccepteerd als manager in de amusementsindustrie. Omdat dit niet de uitdaging is die ik had verwacht, ben ik op zoek naar een secretariële functie.

Zorgvuldig, concreet, organisatorisch goed onderlegd, zelfstandig, flexibel, vakkundig en leergierig zijn enkele van mijn eigenschappen die mijn functioneren beslist ten goede komen.

Voor verdere informatie en persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae die u bij deze brief als bijlage aantreft.

Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling toe te lichten en zie dan ook uit naar een spoedige reactie.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Medewerker Frontoffice (sollicitatie nr 47 dit jaar..wat vinden jullie van de brief?) Dorien Sollicitatiebrief en cv 12 15 juni 2009 14:34
Solicitatie Cupply chain management medewerker (starter) Nakker Sollicitatiebrief en cv 3 28 januari 2009 19:46
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon