Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 oktober 2005, 14:02
cindy cindy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 1
cindy is on a distinguished road
Question Hoe schrijf ik een sollicitatiebrief?

Kan iemand mij misschien helpen met het schrijven van een sollicitatiebrief?
Ik heb er geen ervaring mee. Ook heb ik geen ervaring en diploma's op het gebied waar ik wil solliciteren, maar ben van plan om de cursussen te volgen. Er stond ook geen advertentie in de krant of op het internet.

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen met een voorbeeld brief en met deze hierboven genoemde zaken.

mvg,
Cindy

Laatst gewijzigd door René; 5 oktober 2005 om 14:47
  #2  
Oud 5 oktober 2005, 14:46
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: Hoe schrijf ik een sollicitatiebrief?

Zie de tips op: http://www.carrieretijger.nl/carrier...tiebrief-en-cv
__________________
René
  #3  
Oud 11 oktober 2005, 18:52
CBUI
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Hoe schrijf ik een sollicitatiebrief?

Schrijf zo goed als je kan een brief, plaats hem en vraag om advies. Zelf heb ik dat ook gedaan en merk dat je van dit soort hulpmiddelen op z'n minst wat leert. Bovendien heeft solliciteren veel met zelfvertrouwen te maken, zeker van jezelf zijn, dat moet blijken uit je brief maar vooral uit een gesprek. Dus schrijf maar een goede brief, praat erover, dan gaat het balletje wel rollen. Succes.
  #4  
Oud 21 augustus 2007, 23:14
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Hoe schrijf ik een sollicitatiebrief?

schrijf je opleidingen die je gedaan hebt.
Schrijf je werkervaring die je gedaan hebt. That's it!

Als de werkgever geintereseerd is dan vraagt hij om een intakegesprek.