Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 juni 2011, 19:58
ABC ABC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 maart 2009
Berichten: 2
ABC is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief vertegenwoordigster

Beste forum-leden.

Zouden jullie mij nieuwe brief willen nakijken? Op spelfouten e.d.
Bedankt voor de moeite,

Liefs, ABC.

XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX

Betreft: sollicitatie vertegenwoordigster.

Plaats, 20-06-2011

Geachte mevrouw (naam),

Naar aanleiding van het telefoongesprek met een van u collega's op 20 juni j.l. waar we wat dieper op de functie zijn ingegaan, wil ik graag solliciteren naar de functie van vertegenwoordigster.

Op het moment werk ik als receptioniste -telefoniste bij een (bedrijfsnaam). Al hoewel ik het goed met mijn collega's kan vinden. Wil ik toch terug naar het geen waar ik goed in ben.

De functie van vertegenwoordigster spreekt mij om verschillende redenen aan. Door de jaren heen ben sterk gegroeid in het detailhandel fashion. Ik ben begonnen als een jonge verkoopster met een grote passie voor het verkopen van dameskleding. Tevens heb ik veel grote verkopen mogen realiseren met als einddoel terugkerende klanten. Zoals u in mijn Curriculum Vitae kunt lezen heb ik verschillende functies bekleed in het retail.

Wat u van mij kunt verwachten is een representatieve collega. Een van mij sterkste eigenschappen is dat ik open minded ben. Ik stel potentiële klanten graag op hun gemak. Waardoor ik de juiste verkopen kan weten te realiseren, zodat we van beide kanten wat voor elkaar kunnen betekenen. Daarnaast ben ik een harde werker die graag haar handjes uit de mauwen steekt.

Ik zou me graag voor u bedrijf willen inzetten. Ik kan u garanderen dat ik echt de moeite waard ben om deze functie te bekleden.

In afwachting van u reactie verblijf ik;

Met vriendelijke groet,

naam+achternaam

Bijlage: Curriculum Vitae.
  #2  
Oud 20 juni 2011, 20:12
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Hallo 'ABC',

Lees ajb eerst de forumregels even, met name stap 2:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23

Dit is de tweede brief die je plaatst met een verzoek om commentaar, zonder zelf iemand te helpen en zonder ook maar 'dankjewel' te zeggen na reacties op je 1e brief. Denk een beetje aan de forumetiquette ajb.

Hier gaat een slot op. Als je zelf wat andere mensen hebt geholpen kun je je brief opnieuw plaatsen.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon