Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 oktober 2009, 15:19
Jeroen669 Jeroen669 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 1
Jeroen669 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie naar chauffeursfunctie. Feedback?

Hallo,

Ook mij wil het niet echt lukken aan een baan te komen, maar heb uit jullie site veel tips kunnen halen, waarvoor dank!! Desalniettemin ben ik benieuwd of ik misschien nog wat meer uit mezelf kan halen. Dit is een sollicitatie voor een koeriers/chauffeursfunctie. (ter info: ik heb rijbewijs BC)


Citaat:
[plaatsnaam], 21 oktober 2009,

Betreft: vacature chauffeurs

Beste ontvanger van deze e-mail,

Op jullie website las ik onlangs dat jullie geregeld op zoek zijn naar nieuwe chauffeurs. Ik reageer hier middels deze brief op, omdat ik op zoek ben naar een uitdagende chauffeursfunctie.

Ik heb sinds juli 2008 diverse ervaring met distributiewerk op een motorwagen (rijbewijs C) opgedaan, voornamelijk in de randstad, waarbij ik mij niet heb geschuwd voor het manoeuvreren met groot materieel door smalle straatjes, het zwaardere sjouwwerk of andere logistieke uitdagingen. Ik ben servicegericht, klantvriendelijk en probeer altijd in overleg met de klant tot oplossingen te komen.

U geeft in uw functieomschrijving aan dat het bezit van het ADR-certificaat gewenst is. Ik heb deze helaas niet in bezit, maar ben wel te allen tijde bereid deze te behalen, evenals andere certificaten zoals het VCA of het heftruckcertificaat.

Mijn belangrijkste ambities zijn om mijn CE rijbewijs te halen en ervaring op te doen met groter materieel, alsmede ervaring op te doen op langere afstanden (internationaal). Tevens lijkt het me leuk in de toekomst in aanraking te komen met ander niet-standaard chauffeurswerk.

Mijn reisbereidheid is groot en de afstand tot Son is dan voor mij ook geen enkel probleem.

Ik hoop dat ik uw interesse heb kunnen wekken en mijzelf aan u te mogen presenteren in een verhelderend gesprek.

Met vriendelijke groet,

Jeroen [achternaam]

Bijlage: CV
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2009, 21:44
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie naar chauffeursfunctie. Feedback?

Hoi Jeroen,

Ik heb je brief doogenomen en wil het volgende opmerken:

Ik vind de tekst best goed (er staan een paar foutjes in, maar over het algemeen valt het erg mee), alleen mis ik waarom je juist graag voor hun wilt werken. Wat trekt je aan in hun bedrijf. Geef dat aan in je brief.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 09:40
sollicitatie naar functie van service engineer Zeewolde2008 Sollicitatiebrief en cv 2 9 oktober 2008 15:29
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 13:50
Sollicitatie als CEH verpleegkundige, graag feedback! Debbus Sollicitatiebrief en cv 3 7 oktober 2007 14:33
Sollicitatie naar Secretaresse shirleydianna Sollicitatiebrief en cv 4 19 augustus 2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon