Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 november 2008, 18:11
J.C J.C is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Berichten: 5
J.C is on a distinguished road
Standaard hulp gezocht, zie mijn sollicitatiebrief

:Zou iemand hem na kunnen kijken op taal/spel fouten aangezien mijn abc toets het niet zo goed doet, hij geeft aan dat het al "voltooid" is, terwijl er nog fouten instaan.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc carr.tijger.doc‎ (25,5 KB, 117x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 november 2008, 14:29
startertje startertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 21
startertje is on a distinguished road
Standaard Re: hulp gezocht, zie mijn sollicitatiebrief

Arnhem, 14 november 2008


Betreft: telefoniste/administratief medewerker


Geachte heer *******,



Vol belangstelling en enthousiasme las ik op uw internetsite uw vacature, waarin gevraagd wordt naar een telefoniste/administratief medewerker.
Geboeid door deze functie besloot ik te solliciteren.

Ik moet erkennen mij zeer goed te kunnen vinden in de werkzaamheden zoals door u omschreven in de functieomschrijving, in de functie die ik nu uitoefen verricht ik soortgelijke taken, momenteel ben ik
parttime werkzaam bij *******, mijn werkzaamheden bestaan uit, correspondentie, archivering, telefoon en post behandeling. hier beter verschillende zinnen van maken Ik ben accuraat en heb ervaring met verschillende computerprogramma's en de programma's MS Word en Exel zijn mij niet onbekend.

Ik ben iemand die mijn kennis graag wil verbreden in een baan die veel te bieden heeft wat heeft deze baan juist te bieden? ik vind het overbodig te zeggen dat je een baan zoekt die je veel te bieden heeft, je kan dit misschien beter weglaten en ben daarom op zoek naar een nieuwe stimulerende werkomgeving. dus : Ik wil graag mijn kennis verbreden en ben daarom op zoek naar een job in een nieuwe, stimulerende werkomgeving.
De functie bij uw bedrijf spreekt mij aan omdat ik meer ervaring wil opdoen in een dynamische omgeving.hier ofwel concreter zeggen wat je juist aanspreekt in deze funtie, bv. de taken die je moet doen, ofwel gewoon weglaten

Gezien mijn ervaring en ambitie weet ik zeker dat het voor u de moeite loont om mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek, nieuwe zin beginnen als u mij die kans geeft zal ik laten zien dat ik de telefoniste/administratief medewerker ben die u zoekt.




Met vriendelijke groet,


verder vind ik het een goede brief.
Veel succes ermee!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 november 2008, 17:22
J.C J.C is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Berichten: 5
J.C is on a distinguished road
Standaard Re: hulp gezocht, zie mijn sollicitatiebrief

Heel erg bedankt voor je reactie, hier kan ik zeker wat mee...had nog een regel maar zit te twijfelen of ik hem toe zal passen.

"Volledigheidshalve meld ik u dat ik erg flexibel en goed gehumeurd van karakter ben".

Wat vind je ervan, kan ik die zin ah eind vermelden.

M vr gr,

J.C
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 november 2008, 17:31
startertje startertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 21
startertje is on a distinguished road
Standaard Re: hulp gezocht, zie mijn sollicitatiebrief

Hmm, persoonlijk zou ik dat er in dit geval niet inzetten. Het zijn immers geen vaardigheden die vereist zijn voor de functie.
Als je met flexibel bedoelt dat je overuren wil doen als dat nodig is of wisselende uurroosters geen probleem vindt, kan je dit in je CV zetten.
Ik zag net ook nog dat in je brief post behandeling staat. Dit wordt in 1 woord geschreven ofwel behandeling van inkomende post of zo.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 november 2008, 17:34
J.C J.C is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Berichten: 5
J.C is on a distinguished road
Standaard Re: hulp gezocht, zie mijn sollicitatiebrief

oké thanx maar weer!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
Hulp voor mijn eerste sollicitatiebrief minaa Sollicitatiebrief en cv 3 14 augustus 2008 20:05
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Hulp gevraagd bij mijn 1e sollicitatiebrief Nathaley Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 16:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon