Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 8 januari 2015, 17:00
RESO RESO is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2015
Berichten: 7
RESO is on a distinguished road
Standaard Gevraagd; feedback op sollicitatie

Hoi hoi,
Zouden jullie kunnen kijken naar onderstaande sollicitatiebrief?
Zijn er fouten qua zinsbouw/spelling?
Zit er onnodige informatie tussen?
Moet ik nog informatie toevoegen?
Etc..
Alvast bedankt!

Geachte heer/mevrouw,

Recentelijk zag ik de vacature voor de functie van begeleider open staan, meteen was ik zeer enthousiast. Na een positief telefonisch gesprek met een medewerker wist ik het zeker, ik ga solliciteren op deze leerzame functie.

Graag wil ik me eerst kort aan u voorstellen. Ik ben ...., een spontane en vriendelijke jonge vrouw van .. jaar jong die op zoek is naar een verantwoordelijke en uitdagende werkervaringsplek. Het afgelopen jaar ben ik werkzaam geweest als basispsycholoog in opleiding en als persoonlijk begeleider. Als persoonlijk begeleider heb ik de verantwoordelijkheid gekregen voor een aantal volwassen psychiatrische cliënten, waarbij begeleiding en ondersteuning de belangrijkste rollen speelden. Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit het opstellen en rapporteren van probleemanalyses, begeleidingsplannen en voortgangsrapporten. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van activiteiten en was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning in het dagelijks leven van de cliënten.

Op basis van mijn leerervaringen als basispsycholoog en als persoonlijk begeleider ben ik zeer enthousiast geworden om mijzelf verder te ontwikkelen en te ontplooien tot een professioneel hulpverlener binnen de geestelijke gezondheidszorg. De werkervaringsplek die Impegno aanbiedt is daarom een roep op mijn verlangen om verder werkzaam te zijn in de geestelijke gezondheidszorg. Wat mij met name aanspreekt is de verantwoordelijkheid en zelfstandigheid die je worden toevertrouwd in de werkzaamheden. Daarnaast sluit ik me helemaal aan op de cliëntgerichte benadering die Impegno hanteert. Ik vind het erg belangrijk om de cliënt centraal te zetten en te kijken naar de potenties van de cliënt. Door oplettend te zijn leer ik wat ik kan betekenen voor de cliënt en leer ik het beste uit de cliënt naar voren te halen.

Mede door mijn leerervaringen en motivatie verwacht ik veel voor uw organisatie en voor uw cliënten te kunnen betekenen. Bijgesloten ziet u mijn Curriculum Vitae, om u nadere informatie te verschaffen over mijn studie, mijn ervaring en mij als persoon. Graag zou ik mijn motivatie voor deze vacature nader willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

...
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interne sollicitatie Verzekeringsadviseur Buitendienst MKB, feedback gevraagd dannyvt Sollicitatiebrief en cv 3 25 januari 2013 12:10
Feedback open sollicitatiebrief gevraagd, commercieel technische functie oliver Sollicitatiebrief en cv 1 15 mei 2012 07:22
Feedback gevraagd op sollicitatie bij de politie niveau 4 pj-jjm Sollicitatiebrief en cv 5 21 januari 2011 17:00
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 14:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon