Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2007, 14:07
tara tara is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 april 2007
Berichten: 12
tara is on a distinguished road
Standaard Wisselen van baan eng...

Ik werk al jaren als verpleegkundige in het ziekenhuis. De laatste 7 jaar op dezelfde afdeling. Ik heb het heel erg gezellig met al mijn collega's maar er zijn heel veel andere factoren op mijn werk waar ik mij aan stoor. Slecht management (er wordt niet geluisterd naar de mensen op de werkvloer) bezuinigingen en er wordt weinig aan vernieuwing gedaan. Roosters voor fulltimers worden vaak om roosters van parttimers heengepland. Waardoor je rare roosters draait.
Ik loop al tijden met het idee een andere richting in te slaan. En heb deze nu gevonden. Commercieel verpleegkundige voor een firma in medische artikelen. Ik heb geinformeerd naar de functie en het sluit helemaal aan bij mijn wensen.
Toch... nu ik moet beslissen om te solliciteren slaat de twijfel toe.
Zou ik het daar naar mijn zin krijgen? Is het wel helemaal wat ik verwacht? Laat ik mijn collega's in het ziekenhuis niet in de steek zo vlak voor de drukke zomerperiode? En dan natuurlijk de arbeidsvoorwaarden. Ik heb nu een cao-conform salaris, ik weet waar ik aan toe ben. Hoe zal dit bij de nieuwe functie zijn? Ik kan toch niet meteen informeren naar het salaris? Maar ik heb toch een bepaald salaris nodig om te blijven leven zoals we nu doen.
Kortom ik zie een functie die me erg interesseert helemaal aansluit bij mijn wensen en toch twijfel ik of ik ga solliciteren. Is dat niet gek? En hebben jullie misschien tips voor mij?

Laatst gewijzigd door tara; 29 januari 2008 om 21:46 Reden: niet meer actueel kan gewist worden
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2007, 14:28
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113