Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 november 2006, 20:39
sc_stefanie sc_stefanie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 1
sc_stefanie is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief verzekeringsadviseur

hallo allemaal

graag had ik jullie mening gehad over mijn brief en of er nog iets verbeterd moet worden. ik moet hem namelijk maandag al inleveren

dankjewel

Stefanie


XXX

XXX

Sollicitatie als verzekeringsadviseur BOAR

Geachte meneer X

Nadat ik op 7 november op X.com gelezen had dat u op zoek bent naar een verzekeringsadviseur BOAR, was mijn interesse onmiddellijk gewekt. Tijdens mijn opleiding Rechtspraktijk en de daarbij horende projecten heb ik een bijzondere interesse ontwikkeld voor de verzekeringswereld. Graag zou ik mijn talenten in een dynamische organisatie inzetten en verder ontwikkelen. Ik zou mij dan ook kandidaat willen stellen voor deze betrekking.

Aan de hand van verschillende projecten heb ik gemerkt hoe belangrijk de persoonlijkheid is in het onderhandelen en samenwerken met anderen. Ik beschik over een grote dosis doorzettings- en inlevingsvermogen. Mijn gedrevenheid combineer ik met zin voor detail en een duidelijke analytische kijk op de dingen.

Omwille van verschillende redenen sprak deze functie mij aan. In de eerste plaats het contact met de klanten. Ik ben immers iemand die graag anderen helpt. Dit heb ik onder andere ondervonden tijdens mijn projecten. Mijn probleemoplossend denken komt hierbij goed te pas. Ten tweede heb ik enkel positieve ervaringen gehad met uw bedrijf. Voor hulp bij mijn project heb ik steeds kunnen rekenen op de deskundige hulp van uw medewerkers. Bovendien ben ik enthousiast over de manier van werken.

Ik beschik nog niet over relevante ervaring, maar ik ben in staat om snel kennis te vergaren en snel te leren. Als u mij de kans geeft deze op te doen in uw bedrijf, zal ik u bewijzen dat ik door mijn opleiding, doorzettingsvermogen, sociale vaardigheden en eventuele bijscholing deze job aankan.

Verdere gegevens over mijn opleiding, stage en vaardigheden vindt u in het curriculum vitae bij deze brief. Graag wil ik mijn sollicitatie nader komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Als pas afgestudeerde kan ik me hiervoor altijd vrijmaken.

Met vriendelijke groeten

XXX Bijlage: CV
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon