Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2018, 22:03
Anoushka Anoushka is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2018
Berichten: 5
Anoushka is on a distinguished road
Standaard Motivatie bij online sollicitatie op vacaturesite?

Hallo,

bij Indeed kwam ik een leuke vacature tegen, nou kun je daar de knop online solliciteren gebruiken, echter bij een bepaald stuk wordt mijn motivatie voor de vacature gevraagd. Hoe moet de motivatie opstellen en aan wie richt ik deze??

op deze wijze? :
Bij het lezen van deze vacature werd ik meteen enthousiast en besloot om te reageren. Deze functie sluit goed aan bij mijn werkervaring en ik denk daarom een toegevoegde waarde te zijn voor uw bedrijf.

Het helpen en adviseren van mensen is iets wat mij enorm aanspreekt. Het is vaak een leuke een uitdaging om de wensen van de klant, de technische mogelijkheden en het budget op elkaar af te stemmen. Dit doe ik door goed te luisteren, vragen te stellen en de mogelijkheden te onderzoeken. Als de vertaalslag goed is gemaakt, past het als puzzel in elkaar. Het resultaat is dan tevreden klanten, een duurzame relatie met de klant en goede omzet.

U bent op zoek naar de persoon die uw klanten van zowel van technisch als commercieel advies kan voorzien om veilig werken mogelijk te maken. Door mijn achtergrond ben ik goed in staat om diverse technische vraagstukken op te lossen, creatieve oplossingen te bedenken en correcte offertes op te stellen. Verder vind ik het ook leuk om lopende projecten op te volgen en collega's binnen een team te ondersteunen.

Hopelijk heb ik u met mijn motivatie kunnen overtuigen van mijn capaciteiten. Ik kijk uit naar een uitnodiging om verder kennis te maken in een persoonlijk gesprek.


Het betreft een functie technisch commercieel medewerker binnendienst.
De opdrachtgever voorziet in wat nodig is om mensen die op hoogte werken veilig weer thuis te krijgen
Eisen: HBO- werkniveau, werkervaring, communicatief aardig en affiniteit met technische vraagstukken. (ik heb vermoedens wie de opdrachtgever is, echter ze hebben niet zichtbaar een vacature uitstaan)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 december 2018, 21:51
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Beste Anoushka,

Hierbij wat tips voor je:

Begin gelijk met je motivatie (dus bovenaan de brief). Dat is namelijk het eerste wat ze lezen. Dus niet: Bij het lezen van deze vacature werd ik meteen enthousiast en besloot om te reageren.

Maar: Het helpen en adviseren van mensen is wat ik het liefste doe en waar ik goed in ben ......

Dus zorg ervoor, dat je laat zien wat je kunt en waar je goed in bent. Wees niet bescheiden en schrijf actief. Dus wees minder "voorzichtig" in je taalgebruik.

Heel veel succes!

Groeten van Hetty Dalsheim

P.S. Hopelijk heb je de baan gekregen, maar als dit niet het geval is dan kun je mijn tips gebruiken.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweede sollicitatie bij hetzelfde bedrijf patrickster Sollicitatiebrief en cv 1 14 september 2017 10:35
Sollicitatie junior consultant bij adviesbureau Corsocomo Sollicitatiebrief en cv 5 19 oktober 2008 12:07
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22
sollicitatie bij "oude" werkgever in een andere functie. joepie Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2007 20:38
Begeleidend mailtje bij online sollicitatie tjik Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2006 21:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon