Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 april 2016, 16:27
kiki kiki is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 december 2007
Berichten: 10
kiki is on a distinguished road
Question Niet gelukkig in mijn managementfunctie in het toerisme; ik weet het écht niet

Korte situatie schets;
32 jaar, al heel wat jaren werkzaam in een stervende branche (toerisme), niet gelukkig in mijn huidige management functie en werkelijk geen flauw benul wat ik wil worden ' als ik later groot ben '.

In de loop der jaren heb ik aardig wat beroepskeuzetesten gedaan, hier kwam allemaal uit dat ik iets 'creatiefs' moet gaan doen, lekker breed begrip! Hartstikke leuk, maar ik heb liever iets dat ook de rekeningen kan betalen aangezien ik hoofdkostwinner ben.

Ik heb na de Mavo een jaar extra gedaan om al mijn vakken op D niveau te halen, daarna heb ik een MBO opleiding gedaan (niet afgemaakt) en daarna ben ik toerisme gaan doen, afgemaakt op Mbo niveau en later via mijn werkgever nog op HBO niveau en vervolg hieraan gegeven.

De beroepen die bij mij regelmatig naar bovenkomen;
politieagent, verpleegkundige, basisschool juf, leerkracht VO (maatschappijleer / Engels / Biologie) en mijn laatste hersenspinsel, operatieassistent! Op zich hebben de beroepen wel één ding gemeen, het zijn dienstverlenende beroepen.

Ik zou ook bijvoorbeeld wel jeugdhulpverlening willen doen, maar volgens mij ben ik daar emotioneel veel te zwak voor.

Helaas ben ik bang dat mijn vooropleiding niet voldoende is om toegelaten te worden op de opleiding operatieassistent omdat ik geen 3 jaar MBO volgemaakt heb, echter, ik heb wel HBO niveau, maar geen officieel diploma...dus lastig!

Ik heb gewoon werkelijk geen flauw idee wat ik moet gaan doen, écht niet! Wist ik het maar, dan kon ik me ergens op richten.

Heeft iemand een helder idee? Inzicht? Of een plek waar ik terecht kan voor een beroepentest die iets anders zegt dan je bent creatief!? Want dat weet ik zelf ook wel, in mijn vrije tijd ontwerp en verkoop ik sieraden en dat is hartstikke leuk maar voor mezelf beginnen met zoiets zou ik nooit doen...laat dat creabea maar lekker hobby blijven....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn baas komt zijn afspraken niet na en nu loop ik heel veel geld mis... Carrie92 Je rechten en plichten als werknemer 13 31 januari 2015 16:02
Niet gelukkig met mijn werk als secretaresse linda1979 Loopbaanvragen 6 9 oktober 2013 23:53
ICT-opleiding op hbo-niveau? Remco Opleiding kiezen en volgen 41 4 oktober 2010 13:54
Motivatieprobleem en twijfels over beroep Interaction Designer en opleiding CMD topTijgertje Loopbaanvragen 4 15 juni 2009 12:40
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carrièreonderwerpen 6 6 oktober 2008 00:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon