Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 december 2011, 16:47
deniseee deniseee is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 december 2011
Berichten: 2
deniseee is on a distinguished road
Post Open Sollicitatie brief BBL Opleiding

Hallo Allemaal,

Ik ben bezig met een sollicitatiebrief voor de opleiding verzorgende IG. ( open sollicitatie)
Nu kom ik er niet helemaal uit,
Wie o wie kan mij een paar tips geven om mijn brief intressanter te maken??
Alvast Bedankt!


--------------------------------------------------------------------------------------
Coevorden, 13 december 2011


Denise xx
xx xx x
xx xx xx

xx xx
xx 97
xx xx xx


Betreft: BBL opleiding verzorgende IG

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Denise xx ik ben xx jaar en woonachtig in Coevorden. Ik ben opzoek naar een BBL werkplek als verzorgende IG ( niveau 3). Deze opleiding wil ik gaan volgen aan het Alfa College.
Ik ben afgestudeerd aan De Nieuwe Veste in Coevorden, met de opleiding VMBO KB zorg en welzijn.

Naar enige tijd opzoek te zijn geweest naar een geschikte plek, kwam ik terecht op de site calibris. Hier vond ik het nummer van xx . Hun verwezen mij door naar xxx .
Ik wil later graag een baan in de zorg als verpleegkundige, en aangezien mijn vooropleiding kom ik bij de meeste instellingen niet aan het werk als verpleegkundige. Vandaar dat ik eerst de opleiding verzorgende IG wil gaan doen daarna wil ik nog graag een opleiding als verpleegkundige volgen. Het lijkt mij een hele uitdaging om in een verpleeghuis mijn theorie die ik op school ga leren in de praktijk uit te kunnen oefenen.

Ik ben erg zorgzaam en ik kan mij goed inleven in de medemens, ik kan goed in een teamverband werken en daarnaast ben ik zeer eerlijk en oprecht. Dit blijkt uit mijn huidige functie als Assistent teamleider in een supermarkt.

Ik hoop dat ik u team kan versterken en ik vertrouw erop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek.

Met vriendelijke groet,
Denise xx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 december 2011, 20:36
crow crow is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2011
Berichten: 37
crow is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Hierbij jouw brief nog een keer met enkele dingen die ik anders zou schrijven.
Succes met solliciteren!

crow

---------------------------------------------------------
Betreft: BBL opleiding verzorgende IG

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Denise xx ik ben xx jaar en woonachtig in Coevorden. Ik ben opzoek naar een BBL werkplek als Verzorgende IG (niveau 3). Deze opleiding wil ik gaan volgen aan het Alfa College.
Ik ben afgestudeerd aan De Nieuwe Veste in Coevorden, met de opleiding VMBO KB zorg en welzijn.

Naar enige tijd op zoek te zijn geweest naar een geschikte plek, kwam ik terecht op de site Calibris. Hier vond ik het nummer van xx . Zij verwezen mij door naar xxx .

Mijn ambitie is om later ale een verpleegkundige te werken en de eerste stap voor mij in die richting is de opleiding Verzorgende IG. Het lijkt mij een uitdaging om in een verpleeghuis mijn theorie die ik op school ga leren in de praktijk uit te kunnen oefenen.

Ik ben erg zorgzaam en ik kan mij goed inleven in de medemens. Ik kan goed in een teamverband werken en daarnaast ben ik zeer eerlijk en oprecht. Dit blijkt uit mijn huidige functie als Assistent teamleider in een supermarkt.

Ik hoop dat ik uw team kan versterken en ik vertrouw erop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek.

Met vriendelijke groet,
Denise xx
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2011, 21:17
deniseee deniseee is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 december 2011
Berichten: 2
deniseee is on a distinguished road
Standaard

Super bedankt, ik heb hem aangepast!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie secretaresse (bbl) p.s. Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2011 22:01
Graag mening Open Sollicitatie Leerwerkplek Analist (MBO BBL) Virgil Sollicitatiebrief en cv 3 26 september 2011 13:08
Open sollicitatie juridisch medewerker bbl bij een rechtbank duifje Sollicitatiebrief en cv 2 22 september 2010 14:55
Wie wil er naar mijn open sollicitatie voor een BBL helpende zorg en welzijn kijken Margha Sollicitatiebrief en cv 6 24 november 2009 09:09
Open sollicitatie voor opleiding hbo-verpleegkundige miss gluutje Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2009 22:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon