Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 oktober 2008, 18:26
celienepiene celienepiene is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Berichten: 5
celienepiene is on a distinguished road
Standaard Eindcontrole sollicitatiebrief docent handvaardigheid/tekenen/CKV

Dames en Heren,

Veel goede tips gekregen wat super is maar....de brief is af en ik zou het heel fijn vinden als mensen hem even nakijken want morgen wil ik hem inleveren.
Ik werk momenteel al op deze school en heb de kans om de uren die ik nu al vervul voor vast te kunnen krijgen maar ik moet wel opnieuw solliciteren.
Er is concurrentie (collega vervangster) dus ik moet alles op alles zetten op de baan te krijgen. Ik wil de baan HEEEEEEEEL GRAAG want ik vind het een geweldige school.

Celine xxx
xxxx
xxxx
xxxx

Pleincollege xxxx
t.a.v. de heer xxxx
xxxx
xxxx


Betreft: Vacature Docent Handvaardigheid/tekenen/CKV


Geachte Heer T. xxxxx,

Een leergierige en creatieve persoonlijkheid die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren. Dit zijn een paar eigenschappen die op mij van toepassing zijn en die op uw school goed tot zijn recht zouden kunnen komen.
Daarom solliciteer ik heel graag op de vacature van docent Handvaardigheid/tekenen/CKV.

Vorig jaar ben ik met veel enthousiasme gestart met het lesgeven op een Vmbo Lwoo.
Ik ben veelzijdig, probeer mijn grenzen te verleggen en ben zeker instaat zelfstandig les te geven en leerlingen te begeleiden met alle vakken binnen de beeldende vorming.

Tijdens mijn eerste periode op het Pleincollege Antoon Schellens heb ik voornamelijk lesgegeven in het vak handvaardigheid. Daarnaast geef ik met veel enthousiasme ook Ckv, teken- en dramalessen op het XXX College en in mijn vrije tijd geef ik filmworkshops aan jongeren.

Ik ga met zeer veel plezier naar mijn werk en voel me als een vis in het water op het Pleincollege XX.
Dit onder andere door de grote betrokkenheid van mijn collega’s, de uitgebreide en gedegen begeleiding van mijn coaches en mentor, maar natuurlijk vooral ook door de leerlingen die enthousiast werken en niet bang zijn om vragen te stellen.

Wat mij het meest aanspreekt in deze functie is dat ik niet alleen mijn kennis en inzicht in de beeldende vakken kan vergroten, maar dat ik ook de kans krijg om mentortaken te vervullen, leerlingen te begeleiden, de voorstelling te coordineren en mezelf kan verdiepen in de verschillende leer- en gedragsstoornissen.
De combinatie van mijn vorige studies SCW en docent beeldende vorming vormen een goede basis om les te geven in het Lwoo onderwijs, dit omdat ik al mijn eerder verworven kennis verder kan vergroten.

Ik zou het fijn vinden om mijn vakmanschap te kunnen voortzetten binnen uw school die niet alleen intensief zorg draagt voor de individuele leerling maar ook voor zijn personeel.

Ik hoop dat ik mijn brief in een gesprek mag toelichten.


Hoogachtend,
Celine Abrahams

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2008, 20:03
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Eindcontrole sollicitatiebrief docent handvaardigheid/tekenen/CKV

Hoi Celine,

Coordineren is met een trema.

Uit de eerste zin het woord "zouden" weglaten, zouden kunnen komt wat twijfelachtig over.

"Daarom solliciteer ik heel graag op de vacature van docent Handvaardigheid/tekenen/CKV."

Daarom zou je weg kunnen laten, dan wordt het Ik solliciteer heel graag op de vacature enz.

Voor de laatste zin geldt hetzelfde als voor de openingszin. In plaats van "Ik hoop" beter iets als Graag zou ik mijn brief in een gesprek willen toelichten.

Succes!
__________________
Rianne
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede sollicitatiebrief Docent heeft aanpassingen nodig. celienepiene Sollicitatiebrief en cv 4 18 oktober 2008 18:06
Sollicitatiebrief docent Frans. Graag jullie commentaren agourfink Sollicitatiebrief en cv 2 6 april 2007 01:06
Sollicitatiebrief Docent Beeldende Vorming pluistervantil Sollicitatiebrief en cv 2 23 december 2006 15:38
Sollicitatiebrief docent ANW Les Sollicitatiebrief en cv 5 23 juni 2006 16:01
Sollicitatiebrief docent Free Sollicitatiebrief en cv 2 21 april 2006 00:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon