Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2010, 17:57
angelblue angelblue is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2010
Berichten: 1
angelblue is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerkster Inkoop. Graag commentaar.

Hallo allemaal,

ten eerste wil ik een compliment geven over de site, erg handig en ik heb er al veel van geleerd, het is ook erg fijn om op het forum brieven te kunnen bespreken en tips uit te kunnen wisselen!

Bij deze plaats ik mijn sollicitatiebrief voor medewerkster Inkoop, graag jullie commentaar op de inhoud, is hij overtuigend genoeg of hebben jullie nog opmerkingen/tips?

Alvast hartelijk bedankt!


Betreft: vacature administratief medewerkster inkoop

Geachte heer, mevrouw, (moet ik nog nabellen)

ik ben *** en ik zou graag bij de *** aan de slag gaan als administratief medewerkster inkoop.

Een groot gedeelte van mijn leven staat in het teken van paarden, vooral dressuur, de Spaanse rijschool en natural horsemanship hebben mijn interesse. In mijn werk leer ik graag en streef ik naar persoonlijke groei alsook naar groei van het bedrijf. Uiteraard werk ik graag in een branche die mijn persoonlijke interesse heeft, en dat heeft de paardenbranche altijd al gehad.

In mijn baan in de horeca heb ik ervaring opgedaan met inkopen en onderhield ik contact met leveranciers, dit vond ik altijd een interessant deel van het werk en erg leuk om te doen. Ik werk precies en leer snel, dat is ook een van de redenen dat mijn vader mij vroeger inschakelde als administratieve hulp op de middelbare school waar hij leiding geeft. Daarnaast kan ik goed met computers overweg en heb ik nieuwe programma’s snel onder de knie.

Ik hoop dat u plek heeft voor een leergierige, enthousiaste en harde werker en dat ik u spoedig persoonlijk kan ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

***

Ik vergat nog wat! Laat ik even een stukje van de vacature tekst erbij zetten, dan is het wat duidelijker.

Functie-eisen:
- minimaal VMBO niveau (diploma)
- ervaring met werken met computers
- collegiaal en flexibel
- woonachtig in omgeving Den Haag
- kennis van ruitersportartikelen is een pré
- ervaring met Exact is een pré

Laatst gewijzigd door angelblue; 29 augustus 2010 om 18:06 Reden: wat vergeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 september 2010, 21:16
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard te lange zinnen

beste ..

Reactie op je breif, er staat best goede info in maar je moet somt waar je komma's neerzet de zin eindigen. en dan een nieuwe zin beginnen. kleine tip dus.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker, graag commentaar solsu Sollicitatiebrief en cv 2 14 maart 2010 16:09
sollicitatiebrief Medewerk(st)er Secretariaat, graag hulp annazon Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2009 20:50
sollicitatiebrief administratief medewerkster op kinderdagverblijf, graag commentaar Bianca34 Sollicitatiebrief en cv 0 28 juni 2008 13:32
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief medewerkster onroerend goed, graag commentaar Justme75 Sollicitatiebrief en cv 1 23 april 2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon