Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 29 november 2013, 13:26
SJefke7 SJefke7 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 november 2013
Berichten: 2
SJefke7 is on a distinguished road
Standaard Brief nakijken administratief medewerker

Dit was de advertentie:

Tot de taken behoren:
ͳ Beheren van de administratie
ͳ Optimaliseren van de voorraden
ͳ Verbeteren van de administratie en systemen
ͳ Samenwerking met verkoop en productie
Ben jij scherp meedenkend, heb je affiniteit met cijfers en een gezonde dosis ambitie?
Wellicht ben jij dan degene die wij zoeken!

Wij vragen:
ͳ HBO/MBO opleiding
ͳ Ambitieuze instelling welke aansluit bij de cultuur van ons bedrijf waarin klantgericht werken en
flexibiliteit voorop staan
ͳ Affiniteit met de supermarktbranche of food is een pré
ͳ Goed gestructureerde werkwijze met betrekking tot registratie en vastlegging
ͳ Behendigheid in Microsoft Office (met name Excel), ERP, en software voor management informatie


------------------------------------

XXXXX, 30-11-2013

Betreft: Sollicitatie naar de functie van administratief medewerker


Geachte heer/mevrouw,

Nadat ik gister de ‘Weekendkrant Duin en Bollenstreek’ van 29 november las werd ik erg enthousiast van u advertentie. In deze advertentie bent u op zoek naar een administratief medewerker. Omdat ik erg geïnteresseerd ben in deze functie, wil ik hier naar solliciteren.

Ik ben nog jong en erg ambitieus. Graag zou ik bij een bedrijf in dienst treden met doorgroei mogelijkheden. Ook ben ik erg klantgericht en dienstverlenend is ingesteld. Ik help een ander graag. Ik kan niet alleen goed luisteren en inleven in een ander, maar kan de klant ook overtuigen indien nodig.

In het verleden heb ik verschillende werkzaamheden verricht. Zo heb ik jarenlang in een supermarkt gewerkt. Ik hielp daar de winkel manager met verschillende werkzaamheden o.a. he inkopen van voorraden voor de winkel. Ik heb dus enige affiniteit met de supermarktbranche en de producten die ‘XXXXX’ in deze branche verkoopt.

Bij mijn laatste werkgever XXXXX heb ik verschillende werkzaamheden verricht. Zo ben als uitzendmedewerker assistent planner geweest. Mijn taken bestonden daar vooral uit het beheren van de administratie. Ook was ik verantwoordelijk voor de inkoop van goederen voor de productielijnen. Hiervoor was een goede samenwerking tussen inkoop en productie erg belangrijk.

In het weekend ben ik vaak bezig met mijn zelfstudie deeltijd Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Om mijn kansen op de arbeidsmarkt te vergroten en omdat ik het leuk vind wil ik naar de zomer nog een administratieve opleiding erbij gaan volgen.

Ook ben ik in het weekend vaak bezig met mijn hobby’s namelijk: fitness en computeren. Door deze hobby en werkverleden heb ik een ruime kennis van computers en producten van office zoals ‘Excel’.

Graag overtuig ik u van mijn kwaliteiten in een gesprek waarbij ik deze brief en mijn CV verder toe kan lichten.

Met vriendelijke groet,


XXXXX
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
Sollicitatiebrief administratief medewerker priyah Sollicitatiebrief en cv 1 24 april 2010 15:11
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon