Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2009, 17:38
Stijn Stijn is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Berichten: 1
Stijn is on a distinguished road
Standaard Nieuwe brief, dit keer met eerste werkervaring. Help...

Beste forumgenoten,

Hieronder bevindt zich mijn originele sollicitatiebrief die ik gebruikte een 5 tot 3-tal maanden geleden. Nu is daar intussen mijn eerste werkervaring als zijnde Key-account in technical sales bijgekomen.
Ben zelf aan het zoeken geweest naar een geschikte aanpassing van mijn brief in functie van mijn welliswaar kleine werkervaring van 3 maanden. (reden economische crisis...)
Is er iemand die mij mee op weg kan helpen naar het zoeken van een geschikte inleiding? of iemand die een paar tips kan missen?

Functie-inhoud jongstleden beroep: grote, breedkopende klanten met een bepaalde omzet, die op regelmatige basis een beroep doen op onze services, kregen een vaste contactpersoon (ik bv.) binnen het bedrijf. Buiten dit persoonlijk contact met de klant stonden wij (key-accounts) in voor het halen van 40% van de omzet die het bedrijf draaide.

Vragen staat vrij...


Alvast bedankt,




Sollicitatie voor de vacature van Technisch Commercieel Adviseur

Geachte Heer,

Via Mxx heb ik vernomen dat xxxx op zoek is naar een Technisch Commercieel Adviseur. Gezien de functie-inhoud en de aard van uw organisatie aansluiten bij mijn interesses, stel ik mij graag kandidaat voor die functie.

Gedurende mijn opleiding van Technisch Commercieel Adviseur heb ik mijn belangstelling voor techniek kunnen koppelen aan mijn commerciële vaardigheden. Vooral de veelzijdigheid van deze studierichting sprak mij enorm aan. De hierbij opgewekte interesse en opgedane ervaring vormen dan ook het grootste deel van de sterke motivatie voor deze sollicitatie.

In combinatie met mijn technische opleiding, mechanische vormgevingstechnieken, vormt dit een geschikte achtergrond voor de functie van Technisch Commercieel Adviseur.
Vanzelfsprekend ben ik dan ook zeer gemotiveerd om aanvullende opleidingen te volgen die nodig zijn om deze functie optimaal te vervullen.

Exxxx neemt een goede positie in op de markt en het lijkt mij een uitdaging om deze positie verder te helpen uit te bouwen, door op de juiste manier de wensen en behoeftes van de opdrachtgever/klant te interpreteren en om deze vervolgens te vertalen naar een passende totaaloplossing.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Van nature uit ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben geduldig, luisterbereid en resultaatgericht.

Vanzelfsprekend sta ik ter uwer beschikking om mijzelf voor te mogen stellen tijdens een oriënterend gesprek.

Uw reactie zie ik met grote belangstelling tegemoet.


Hoogachtend,


xxx xxx



Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 maart 2009, 22:20
doro68 doro68 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2008
Berichten: 10
doro68 is on a distinguished road
Standaard Re: Nieuwe brief, dit keer met eerste werkervaring. Help...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk bericht
" Gezien de functie-inhoud en de aard van uw organisatie aansluiten bij mijn interesses, stel ik mij graag kandidaat voor die functie." deze zin loopt niet; Daar de... aansluiten zou beter zijn.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Van nature uit ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben geduldig, luisterbereid en resultaatgericht.Als je al zoiets zegt, dan klinkt: U kunt in mij... verwachten
verder ben ik ook geen ster, maar dit lijkt me qua taal beter klinken.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn eerste ervaring met het NCOI Lina Opleiding kiezen en volgen 24 28 december 2014 12:23
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 15:48
Met tegenzin naar mijn nieuwe functie/werk AleSyS Alle andere carričreonderwerpen 3 4 april 2009 23:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon