Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2010, 14:04
ellenkocky ellenkocky is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 november 2010
Berichten: 1
ellenkocky is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief controller/hoofd financiele administratie

Hallo allemaal,

Ik wil graag een goede sollicitatiebrief opstellen die voor meerdere functies bruikbaar is, zodat ik een goede standaard heb en hier per vacature het 1 en ander aan kan passen. Dat de hoofdlijnen goed zijn.
Wil iemand mijn brief nalezen en advies geven?

Geachte heer, mevrouw,

Met belangstelling las ik uw vacature. Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de ontstane vacature van financiële administratie / algemeen beleidsondersteuner. De veelzijdigheid trekt mij bijzonder aan. Na enkele jaren ervaring wil ik graag de kans aangrijpen om mij verder te ontwikkelen.
Na het afronden van mijn mbo-opleiding, heb ik 3 jaar gewerkt bij een accountantskantoor, vooral om veel ervaring op te doen voor de verdere toekomst in het bedrijfsleven. Vervolgens heb ik deze stap gemaakt naar het bedrijf waar ik momenteel werkzaam ben. Ik ben verantwoordelijk voor het maken van de maandrapportages, de gehele financiële economische administratie en de jaarplannen voor 3 BV’s. Daarnaast adviseer ik over een resultaatgerichte inrichting van de administratieve organisatie.
In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van de organisatie zijn vooral belangrijk. Regels zijn natuurlijk belangrijk, maar het belang van de mensen voor wie je ze maakt, staat voorop. Verder ben ik gemakkelijk in omgang, flexibel en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Bovendien maak ik altijd plezier op en van mijn werk.
Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn te ontwikkelen op het gebied van de organisatiebrede vraagstukken. Hierdoor ben ik tevens bereid om een avondcursus of een dagopleiding te volgen om me verder te ontwikkelen.
Het lijkt mij een uitdaging om bij uw bedrijf aan de slag te gaan. In de door u omschreven functie-eisen herken ik mijzelf zodanig dat ik graag op deze functie wil solliciteren. Ik zou het dan ook op prijs stellen als ik een gesprek met u mag aangaan, omdat de sollicitatiebrief en een curriculum Vitae een beknopte indruk geven. Tevens wil ik graag toelichten hoe ik een bijdrage zou kunnen leveren aan uw organisatie.

Met vriendelijke groet,

Een beetje een idee van mijn achtergrond, bij ons is er reorganisatie geweest, en kan me niet meer vinden in de visie van de organisatie en zoek want anders en wil me graag verder ontwikkelen en groeien in een bedrijf. Ik heb geen ervaring organisatiebrede vraagstukken.

Ik hoor het graag

Alvast bedankt!

Groetjes
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 november 2010, 14:43
xxx
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

1.Je stuurt een cv mee: zou je opleiding en vorige werkgever niet noemen, dat is na te lezen.
2.Gebruik witregels/alinea's, het is nu een lastige tekst.
3.Slot kan korter; je hoeft niet te melden dat brief en cv een beknopt beeld geven.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 december 2010, 11:49
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard spelfoutje

In de volgende zin zou ik de 'n' weglaten:
" is de mogelijkheid mijn te ontwikkelen"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie naar medewerker financiële administratie > Graag feedback Doubledutch67 Sollicitatiebrief en cv 1 11 juni 2010 22:33
Sollicitatiebrief medewerker financiële administratie asas Sollicitatiebrief en cv 2 30 maart 2010 14:07
Sollicitatiebrief bij gemeente administratie suusje1 Sollicitatiebrief en cv 1 16 mei 2009 20:08
Sollicitatiebrief stageplaats administratie. Alle commentaar is welkom! Leprycorn Sollicitatiebrief en cv 0 15 januari 2009 17:58
Sollicitatiebrief medewerker financiële administratie Grada Sollicitatiebrief en cv 2 11 oktober 2007 20:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon