Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2007, 19:47
yannick321 yannick321 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 1
yannick321 is on a distinguished road
Standaard Eerste cv voor werkzoekende te Londen! heel graag feedback aub

Hallo,

Ik ben een laatstejaars student Agro- en Biotechnologie. Ik ben van plan werk te zoeken in Londen en heb met die bedoeling een cv gemaakt. Ze is nog niet voor een specifieke job. Ik heb er een lijst met gekregen vakken aan toegevoegd omdat het toch een onbekend richting is in Engeland.

Alvast bedankt voor alle commentaar.

Groetjes
Yannick.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CurriculumVitae engels 2.doc‎ (89,5 KB, 184x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 oktober 2007, 14:49
karina karina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2007
Berichten: 9
karina is on a distinguished road
Standaard Re: Eerste cv voor werkzoekende te Londen! heel graag feedback aub

hoi, je cv ziet er goed uit. Ik zal een paar kleine veranderingen aanbrengen: Achter Furthermore komt een komma en daarna een kleine I. Na het einde van de opsomming bij Work Experience komt elke keer een punt! succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 oktober 2007, 01:04
lieselot
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Eerste cv voor werkzoekende te Londen! heel graag feedback aub

Hallo Yannick,

Hieronder nog enkele puntjes die je eventueel kan veranderen:

- Als je de eerste keer "primary address" gebruikt, zou ik de tweede keer "secondary address" gebruiken i.p.v. "second address", kwestie van wat consequent te blijven in je manier van formuleren.

- Oostende is in het Engels Ostend