Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 september 2006, 16:54
cherry cherry is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 6
cherry is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie voor een stageplaats

Hallo allemaal, ik heb zojuist een sollicitatiebrief geschreven omdat ik voor mijn opleiding vrijwilligerswerk moet doen. Ik ben 18 en heb dus nog niet zoveel ervaring hiermee, dit is pas mijn tweede 'echte' brief. Daarom hoop ik dat jullie wat feedback erop willen geven! Ontbreekt er nog wat, is iets niet duidelijk? Ik heb een vraag over wat ik het beste achter betreft: kan zetten, is wat ik nu heb goed of moet het specifieker, bijvoorbeeld stage, vrijwilligerswerk voor maandag's o.i.d.?
en moet ik een cv meesturen? Ik wee tniet goed wat ik daarop moet zetten omdat ik nog niet echt veel ervaring heb en geen cursussen heb gedaan etc. Bedankt voor je reactie!

Komt ie dan:

Mijn adres
adres instelling


Betreft: stage, vrijwilligerswerk

woonplaats, 3 september 2006

Geachte heer, mevrouw,

Mijn naam is ----- en ik zit in het laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogisch Werker (SPW), niveau vier. Onderdeel van dit laatste jaar is ondermeer een dag stage lopen op de maandag en vrijdag. Voor de maandag ben ik nog op zoek naar een leuke stageplaats. Op uw website las ik dat jullie steeds op zoek zijn naar nieuwe krachten. Het lijkt me ook erg leuk om in uw zorgcentrum stage te lopen, omdat ik denk hier veel nieuwe dingen te kunnen leren. Daarom stuur ik u deze brief.

Ik ben achttien jaar oud en heb in de loop van mijn opleiding al verschillende stages doorlopen. Ik heb gewerkt met kleuters en moeilijk lerende jongeren met gedragsproblemen. Nu zou ik graag iets totaal anders willen proberen, ouderen!
Op deze manier probeer ik uit te vinden wat het beste bij mij past.

Het gaat om een periode van in totaal 140 uur. Dit kan worden bereikt door een jaar lang 4 uur per week stage te lopen of een halfjaar lang acht uur. Mij maakt het niet zoveel uit, het gaat erom wat u en uw zorgcentrum het beste uitkomt. Deze stage valt onder vrijwilligerswerk, u bent mij dus geen enkele vergoeding verschuldigd.

U kunt van mij een rustige, geduldige, leergierige jonge meid verwachten, die zich altijd voor de volle honderd procent inzet. Ik kan goed samenwerken maar ook zelfstandig red ik mij prima.
In principe krijg ik de maandag vrijgeroosterd voor deze stage, dus hopelijk heeft u dan nog een plaatje voor mij vrij, maar als het niet anders kan, vind ik het ook geen probleem om doordeweeks ’s avonds te werken.
Ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,


handtekening


naam voluit
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplaats contingent beheer Thomas Cook. Graag commentaar Atje Sollicitatiebrief en cv 4 8 maart 2007 12:10
sollicitatie bij oude stageplaats nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 2 12 juli 2006 18:54
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon