Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 mei 2009, 13:47
leonieweij leonieweij is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Berichten: 2
leonieweij is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker communicatie

He hallo allemaal,

Allereerst, wat een fijne site. Er staan echt zeer handige tips op, zeker voor een starter zoals ik ben! Ik wil dolgraag solliciteren op een vacature, maar worstel wat in mn sollicitatiebrief, ik ben bang dat ik er nu nog teveel in vertel, mochten jullie tips hebben, hoor ik die natuurlijk graag! Alvast heel erg bedankt!!!!




Geachte meneer XXX,

Met belangstelling heb ik uw vacature voor medewerker communicatie zojuist gelezen; een vacature die mij op het lijf geschreven is! Zowel het bedrijf als de functieomschrijving spraken mij zeer aan omdat ik ben al jaren bekend met uw stichting en bovendien de functie precies aansluit bij mijn interesses; sport, evenementen en communicatie.

Als afgestudeerd HEAO'er CE heb ik altijd al in de sportbranche gewerkt, in mijn laatste functie was ik werkzaam als accountmanager bij XXXX te XXX. Ik heb hierop grond van ervaring en successen steeds zwaardere takenpakketten gekregen en was verantwoordelijk voor alles op het gebied van business-to-business. Deze taken varieerden van het opstellen en uitvoeren van een marketingplan, tot de acquisitie van nieuwe bedrijven die wilden investeren in de speciale producten. Bij deze functie zijn altijd mijn gestelde targets behaald en is de omzet flink gestegen.

Nadat ik een jaar werkzaam ben geweest in deze functie, heb ik besloten om voordat ik verdere stappen in mijn carričre zou nemen om eerst op wereldreis te gaan. Ik ben dan ook weer vol ambitie, en op zoek naar een uitdaging in de sportbranche waar ik mij volledig op kan uitleven.

In bovenstaande functie heb ik vaardigheden ontwikkeld, die ook van pas komen voor het uitvoeren van de functie als communicatiemedewerker bij uw bedrijf. Hierbij denk ik natuurlijk met name het bedenken/uitvoeren van marketing- en communicatie acties. Ik bezit een hoge mate van nauwkeurigheid, inzet, verantwoordelijkheid en flexibiliteit, iets wat mijns inziens voorwaarden zijn voor het goed vervullen van bovengenoemde functie. Bovendien geeft u aan dat u op zoek bent naar iemand die affiniteit heeft met sportevenementen; ik werk al vele jaren in deze branche, en zou dan ook zeer graag mijn passie voor sport en evenementen bij XXXX tot zijn recht laten komen!

Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juni 2009, 22:48
marley marley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 5
marley is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker communicatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leonieweij Bekijk bericht
He hallo allemaal,

Allereerst, wat een fijne site. Er staan echt zeer handige tips op, zeker voor een starter zoals ik ben! Ik wil dolgraag solliciteren op een vacature, maar worstel wat in mn sollicitatiebrief, ik ben bang dat ik er nu nog teveel in vertel, mochten jullie tips hebben, hoor ik die natuurlijk graag! Alvast heel erg bedankt!!!!




Geachte meneer XXX,

Met belangstelling heb ik uw vacature voor medewerker communicatie zojuist gelezen; een vacature die mij op het lijf geschreven is! Zowel het bedrijf als de functieomschrijving spraken mij zeer aan omdat ik ben al jaren bekend met uw stichting en bovendien de functie precies aansluit bij mijn interesses; sport, evenementen en communicatie.

Als afgestudeerd HEAO'er CE heb ik in de sportbranche gewerkt, in mijn laatste functie was ik werkzaam als accountmanager bij XXXX te XXX. Ik heb hierop grond van ervaring en successen steeds zwaardere takenpakketten gekregen en was verantwoordelijk voor alles op het gebied van business-to-business. Deze taken varieerden van het opstellen en uitvoeren van een marketingplan, tot de acquisitie van nieuwe bedrijven die wilden investeren in de speciale producten. Bij deze functie zijn altijd mijn gestelde targets behaald en is de omzet flink gestegen.

Nadat ik een jaar werkzaam ben geweest in deze functie, heb ik besloten om voordat ik verdere stappen in mijn carričre zou nemen om eerst op wereldreis te gaan. Ik ben dan ook weer vol ambitie, en op zoek naar een uitdaging in de sportbranche waar ik mij volledig op kan uitleven.
Misschien kun je hier van maken, na een jaar werkzaam te zijn geweest als ..... ben ik op wereldreis geweest om wat meer levenservaring op te doen.
Dit jaar heb ik de ambitie gekregen om een uitdaging te gaan vinden in de sportbranche.
Ook na en komt nooit een komma.
In bovenstaande functie heb ik vaardigheden ontwikkeld, die ook van pas komen voor het uitvoeren van de functie communicatiemedewerker bij uw bedrijf. Hierbij zoek ik het met name in het bedenken/uitvoeren van marketing- en communicatie acties. Ik bezit een hoge mate van nauwkeurigheid, inzet, verantwoordelijkheid en flexibiliteit. U geeft aan dat u op zoek bent naar iemand die affiniteit heeft met sportevenementen; ik werk al een aantal jaar in deze branche, en zou dan ook zeer graag mijn passie voor sport en evenementen bij XXXX tot zijn recht willen laten komen!

Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groet,
Succes met je brief
Marley
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker communicatie bij een gemeente menm81 Sollicitatiebrief en cv 4 17 februari 2009 11:57
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 16:35
Sollicitatiebrief Mederwerker Communicatie, graag commentaar! janna_frl Sollicitatiebrief en cv 2 10 september 2007 14:23
Sollicitatiebrief Medewerker Marketing & Communicatie (starter) eska1983 Sollicitatiebrief en cv 2 26 april 2007 13:15
Sollicitatiebrief Medewerker Communicatie - graag commentaar DannyMariel Sollicitatiebrief en cv 2 25 mei 2006 11:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon