Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 31 januari 2012, 21:46
Kanya Kanya is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 43
Kanya is on a distinguished road
Exclamation Graag kritisch commentaar op CV voor BBL Verpleegkunde

Ik ben nieuw op het forum en heb de regels opgevolgd door eerst wat andere mensen te helpen voordat ik mijn eigen vragen stel. Doordat ik eigenlijk voor het eerst een sollicitatiebrief schrijf en er op het forum heel veel brieven zijn waar ik geen goed kritiek op kan bedenken omdat ze al zo goed zijn, heb ik nog maar 3 mensen kunnen helpen maar dit zullen er zeker meer worden zodra ik de kans krijg.

Terwijl ik mijn sollicitatiebrief schrijf, zou ik graag kritiek willen op mijn CV. Ik wil in september beginnen aan de BBL (werken en leren) opleiding MBO verpleegkunde in een ziekenhuis. Ik heb 6 ziekenhuizen op mijn lijstje staan die allemaal maar een paar plekjes beschikbaar hebben dus er hangt heel veel af van een overdonderend goede sollicitatie .

Ik zou jullie willen vragen best kritisch en 'hard' te kijken naar zowel de inhoud als de layout. Je mag me echt volledig afkraken en alles zeggen zolang je dan maar tips geeft hoe het beter kan . Ik heb nou eenmaal nog niet zoveel ervaring dus moet het van andere vaardigheden hebben.

Wat opmerkingen:
- Geslacht is puur vermeld omdat mijn echte naam vaak voor verwarring zorgt
- Ik heb geen word document geplaatst omdat ik bang ben dat mijn sollicitatie door de zogehete 'meta tags' compleet met naam en al op google belandt. Daarom hier mijn CV geplakt en de afbeelding om de layout te zien.
- Ik ben zelf puur Nederlands maar ik heb 6 jaar geleden mijn Turkse verloofde ontmoet die ook in Turkije woont. Mijn hele 'loopbaan' en leven staat dan ook in het teken van 'naar Turkije gaan' en wil dit toch ook wel in mijn CV en sollicitatie naar voren brengen omdat ik het toch wel als bonus zie dat ik de taal en cultuur ken en er altijd in mijn uppie heen geweest ben.
Zal ik bij persoonlijke gegevens "nationaliteit: Nederlandse" toevoegen zodat ze kunnen zien dat ik zelf geen Turkse ben maar het echt speciaal is?

----------------------------------


CURRICULUM VITAE


Bijlage bij sollicitatie naar BBL-opleiding MBO Verpleegkundige

Persoonlijke gegevens:

Naam............................... [voornaam achternaam]
Adres............................... [straat nr, postcode plaatsnaam]
Telefoon........................... 06-[-----]
E-mail.............................. [--------]
Geslacht........................... vrouw
Geboortedatum..................[--] juni 1989


Opleidingen:

2007 - 2008...................... VWO op Zadkine volwassenenonderwijs te [plaatsnaam]
....................................... profiel Natuur & Gezondheid versnelde opleiding jaar 5 en 6
....................................... keuzevak Maatschappijleer,
....................................... opleiding niet afgemaakt in verband met andere toekomstplannen
....................................... keuzevak diploma behaald

2001 - 2007...................... HAVO op Comenius College te [plaatsnaam]
.......................................profiel Natuur & Gezondheid met keuzevakken Duits en handvaardigheid,
.......................................diploma behaald


Werkervaring:

2008 - 2011...................... Verkoopmedewerker op de broodafdeling van Albert Heijn
.......................................(eerste twee jaar gecombineerd met het werk bij Post NL)
....................................... (functie beëindigd vanwege verblijf van vier maanden in Turkije)
....................................... Vaardigheden: zowel samenwerk als zelfstandigheid, plannen, prioriteiten stellen, stressbestendigheid, klantvriendelijkheid, technische kennis van bestelcomputers e.d.

2008 - 2009...................... Postbezorger bij Post NL
.......................................(functie beëindigd vanwege fulltime werk bij Albert Heijn)
....................................... Vaardigheden: zelfstandigheid, doorzettings- en uithoudingsvermogen, flexibiliteit, klantvriendelijkheid

2006 - 2008...................... Diverse werkzaamheden via een uitzendbureau naast middelbare schoolopleiding:

.................................................. ...........- restaurantwerkzaamheden in o.a. diergaarde Blijdorp en Ahoy
.................................................. ...........- promotiewerk voor ING bank
.................................................. ...........- winkel- en magazijnwerk bij Hi Logistics en de Bijenkorf


Cursussen:

2008 - 2011...................... Turks voor beginners en gevorderden bij NHA
....................................... diploma behaald

2005.................................Reanimatiecur sus op school

2001.................................Blind Typen
....................................... diploma behaald

1998.................................EHBO cursus voor kinderen in het basisonderwijs


Nevenactiviteiten en interesses:

2011..................................Verblijf van vier maanden in een eenvoudig boerendorp in Turkije


Interesses:.........................reizen, andere religies en culturen, mensen en dieren helpen, schrijven, webdesign, in- en verkoop van kleding en gadgets, gitaar spelen


Vaardigheden:

Talenkennis:......................Nederlands: moedertaal
....................................... Engels: goed in woord en geschrift
....................................... Turks: redelijk in woord en geschrift (diploma behaald)
.......................................Duits: basiskennis in woord en geschrift

Rijbewijs:..........................In bezit van rijbewijs B en een eigen auto

Computerkennis:................Ruime ervaring met Microsoft Word en Excel, Paint Shop Pro en algemeen computer- en internetgebruik. In bezit van een webwinkel en meerdere websites




------------------------------------------

De puntjes staan er alleen voor de opmaak. Hier op het forum kun je namelijk geen loze spaties of tabs gebruiken.
Hier een afbeelding van hoe het echte CV eruit ziet:



Ik wacht met spanning af!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
bbl, sollicitatie, verpleegkundige


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV en Open Sollicitatiebrief Internet Marketeer - Graag controle en commentaar Marie193 Sollicitatiebrief en cv 8 18 juni 2011 15:39
Graag commentaar op mijn CV verkoper Sollicitatiebrief en cv 7 27 april 2011 12:36
Sollicitatiebrief & CV afstudeeropdracht internetmarketing - Graag commentaar Marie193 Sollicitatiebrief en cv 3 2 december 2010 18:39
CV mixvorm van vaardigheden en a-chronologisch. Graag commentaar. Docent NT2 Sollicitatiebrief en cv 8 23 juli 2008 21:47
Sollicitatiebrief en cv vertaler. Graag commentaar :-) hatsanat Sollicitatiebrief en cv 4 3 maart 2006 16:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon