Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2007, 12:23
lena lena is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Berichten: 1
lena is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief bedrijfsproject

Ik ben op zoek naar een bedrijfsproject, de invulling zou mee bepaald worden door het bedrijf, maar ik wil al graag een richting aangeven.
Wat vinden jullie ervan? Alvast vriendelijk bedankt

Betreft: bedrijfsproject

Geachte,

Graag zou ik met u een gesprek willen hebben over de mogelijkheden om uw bedrijf aan te vullen als stagiaire. Ik ben er namelijk van overtuigd dat ik mij als student ten volle zou kunnen ontplooien bij xxx.

In juni studeerde ik af aan de Plantijn Hogeschool in, richting Hotelmanagement.
Om mijn BanaBa advanced business management logistiek en inkoopmanagement te vervolledigen ben ik op zoek naar een ambitieus afstudeerproject. Dit project is voor mij een uitgelezen kans om mijn kennis en vaardigheden in de praktijk te brengen.

Ik solliciteer juist bij uw bedrijf omdat ik meen dat mijn project een aanvulling kan zijn van zowel de ontwikkeling van uw bedrijf als van mijn competenties.

Graag zou ik de aankoopprocessen in uw bedrijf in kaart brengen. Maar in een persoonlijk gesprek kunnen we dit project meer uitgebreid definiëren.

Hopelijk geven deze brief en mijn CV u al een goed beeld van mijn persoonlijkheid, maar ik zou u ook graag ontmoeten voor een eerste gesprek.

Met vriendelijke groeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 september 2007, 14:32
Laura83 Laura83 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 november 2006
Berichten: 12
Laura83 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief bedrijfsproject

Ik hink een beetje op 2 gedachten. Ik vind het hier en daar een beetje te stellig. Je zegt tot twee keer toe in andere woorden dat je zeker weet dat je een aanvulling bent op het bedrijf, maar de uitleg ontbreekt. Waarom ben jij dan die aanwinst?

En kan dit niet korter:

Citaat:
BanaBa advanced business management logistiek en inkoopmanagement
Aan de andere kant vind ik juist weer dat je op sommige punten weer te bescheiden bent. Ik weet uit pure ervaring dat bedrijven niet zitten te wachten op mensen die zich willen ontwikkelen vanuit een basispositie. Zelfs van stagiaires willen ze het liefst al dat ze alles kunnen. Natuurlijk kun je niet alles, maar dat moet je dus een beetje wegmoffelen, in ieder geval niet zo duidelijk laten merken:

Dit project is voor mij een uitgelezen kans om mijn kennis en vaardigheden in de praktijk te brengen.

Ik solliciteer juist bij uw bedrijf omdat ik meen dat mijn project een aanvulling kan zijn van zowel de ontwikkeling van uw bedrijf als van mijn competenties.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 21:54
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon