Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 augustus 2014, 13:23
No Surrender No Surrender is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2014
Berichten: 1
No Surrender is on a distinguished road
Standaard 3e jaars stage vinden

Hallo mensen,

Ik ben nieuw op deze site. Ik heb mij aangemeld omdat ik met het volgende probleem zit. Ik doe Integrale Veiligheidskunde aan ga naar het derde jaar toe. Dit is mijn tweede opleiding en ook al vind ik deze opleiding niet echt leuk, ik heb besloten om de opleiding toch af te maken. Zelf heb ik weinig affiniteit met veiligheid, maar ik wil geen een diploma hebben en dan verder kijken. Nu kom ik bij het volgende punt aan. In november moet ik 8 maanden 4 dagen in de week stage lopen. Maar ik heb geen idee hoe welke richting ik op wil en wat voor mij een leuke stage plek kan zijn. Misschien zit ik op dit forum met deze vraag helemaal verkeerd. Maar heeft iemand omtrent dit onderwerp enige tips en adviezen?

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 augustus 2014, 22:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Surrender Bekijk bericht
Hallo mensen,

Ik ben nieuw op deze site. Ik heb mij aangemeld omdat ik met het volgende probleem zit. Ik doe Integrale Veiligheidskunde aan ga naar het derde jaar toe. Dit is mijn tweede opleiding en ook al vind ik deze opleiding niet echt leuk, ik heb besloten om de opleiding toch af te maken. Zelf heb ik weinig affiniteit met veiligheid, maar ik wil geen een diploma hebben en dan verder kijken. Nu kom ik bij het volgende punt aan. In november moet ik 8 maanden 4 dagen in de week stage lopen. Maar ik heb geen idee hoe welke richting ik op wil en wat voor mij een leuke stage plek kan zijn. Misschien zit ik op dit forum met deze vraag helemaal verkeerd. Maar heeft iemand omtrent dit onderwerp enige tips en adviezen?

Bij voorbaat dank.

Waarvoor heb je dan deze opleiding gekozen?
Een vriend van me doet deze opleiding ook en kan ook maar geen stage vinden.. En dat in de randstad!

Ik neem aan dat jij ook Duaal doet?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 augustus 2014, 11:03
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Heeft de opleiding geen stagecoördinator die je hierbij kan helpen? Je schrijft dat je helemaal geen idee hebt welke richting je op wilt, maar dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Als je nog eens kijkt naar de vakken die je hebt gehad, welke onderwerpen spreken je dan het meest aan?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 augustus 2014, 16:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Waarvoor heb je dan deze opleiding gekozen?
Een vriend van me doet deze opleiding ook en kan ook maar geen stage vinden.. En dat in de randstad!

Ik neem aan dat jij ook Duaal doet?
De opleiding sprak mij aan, maar bleek toch niet de opleiding voor mij te zijn. Omdat ik hiervoor al een opleiding heb gedaan wil ik deze opleiding gewoon netjes afmaken en daarna verder kijken naar mijn toekomst.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 augustus 2014, 16:11
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Heeft de opleiding geen stagecoördinator die je hierbij kan helpen? Je schrijft dat je helemaal geen idee hebt welke richting je op wilt, maar dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Als je nog eens kijkt naar de vakken die je hebt gehad, welke onderwerpen spreken je dan het meest aan?
Dat is het hele probleem met de opleiding. De vakken zijn over het algemeen erg algemeen en gaat nergens specifiek op in. Daardoor heeft, niet alleen ik, maar een hoop studenten het idee dat zij niks waardevols zouden kunnen bijdragen aan een stageplek. Daarnaast is er ook een stagecoördinator waar ik contact mee heb gezocht, ik wacht nog op bericht van haar. Maar het zou ook erg helpen als andere mensen (die hetzelfde hebben meegemaakt oid) mij tips, adviezen of wat dan ook zouden kunnen geven.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 28 augustus 2014, 11:08
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Daarnaast is er ook een stagecoördinator waar ik contact mee heb gezocht,
Goed zo!

Verder zou je nog contact kunnen zoeken met ouderejaars die deze stage al hebben gelopen. Je kunt hen vragen wat ze precies hebben gedaan en hoe zij aan hun stage zijn gekomen.

Houd je ons op de hoogte?!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gefaald eerste stage, voorlopig geen bindend studieadvies! ramadan93 Opleiding kiezen en volgen 5 12 september 2012 09:33
Stage receptioniste/telefoniste vinden met 51 jaar? evaluna Opleiding kiezen en volgen 1 30 mei 2012 14:59
HBO Toegepaste Psychologie (NTI): stage onder voorbehoud OK, kan na afloop afgekeurd? Kimz Opleiding kiezen en volgen 6 4 juli 2011 14:34
Open sollicitatie stage Nikkie Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2009 20:21
Sollicitatie stage 3e jaars student P&O peet84 Sollicitatiebrief en cv 2 3 juli 2009 11:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon