Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 april 2015, 08:47
giorico giorico is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 april 2015
Berichten: 1
giorico is on a distinguished road
Smile Motivatiebrief Facilitair Management

Goedemorgen,

ik ben Enrico Elderhorst 16 jaar en wil volgend jaar graag de opleiding Facilitair Management gaan volgen op de Hogeschool Rotterdam.
Wil iemand naar mijn motivatiebrief kijken of het goed en duidelijk leesbaar is.

Rotterdam 23-04-2015


Betreft: motivatiebrief


Geachte heer/mevrouw,

Hierbij ontvangt u mijn motivatiebrief. In deze brief is aangegeven waarom ik voor de HBO opleiding Facilitair Management kies.

Mijn naam is Enrico Valentino Elderhorst en ben geboren 15 september 1998 te Rotterdam. Momenteel zit ik in het laatste jaar van mijn HAVO examen profiel economie en zoals het er nu uitziet ga ik gewoon slagen. Ik ben communicatief erg vaardig en zeer betrouwbaar. Vrienden, bekende en zelf vreemde vinden in mij altijd een luisterd oor en een heldende hand.

De reden waarom ik voor de opleiding Facalitair Management heb gekozen is omdat de vakken bij deze opleiding mij heel erg aanspreken. Vooral de projectmatige en communicatie vakken spreken mij erg aan. Studeren volgens het Rotterdams onderwijs model waarin de balans wordt gevonden tussen kennis, praktijk en persoonlijke ontwikkeling gaf mij een goed gevoel. Na goed jullie website , opendag en proefstuderen te hebben gevolgt was ik overtuigd dat deze opleiding echt iets voor mij zou zijn.

Al van kleins af aan wil ik met mensen samenwerken en de spil zijn wat mensen en doelstellingen elkaar verbinden.

Wat ik verwacht van deze opleiding is leren hoe ik in teamverband bedrijven kan ondersteunen met facilitaire zaken en kan constateren wat de behoeftens zijn binnen dienstverlenende bedrijven. Na deze HBO opleiding verwacht ik een goedeFalicilitair Manager te worden, die overal inzet baar is, zowel in de dienstverlening als in de privatesector.

Mijn doel is om net zo als met mijn HAVO diploma met vlag en wimpel te slagen. De kans te krijgen mezelf te bewijzen en verder te ontplooien.

Ik ben een zeer leergierig student met veel motivatie en doorzettingsvermogen. Een student met de wil om het beste uit mezelf te halen en koste wat het kost te slagen met alles wat ik doe. Daarnaast ben ik een eerlijk, hard werkend persoon en daarom vind ik dat ik zeer geschikt ben voor deze opleiding.

Om dit doel te bereiken is het voor mij belangrijk om toegelaten te worden. Hopelijk heb ik u een duidelijk beeld gegeven met betrekking tot mijn interesse en motivatie voor de opleidingsplaats
Met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,

Enrico Elderhorst
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief voor de opleiding Sport, management en ondernemen Believe Sollicitatiebrief en cv 2 20 januari 2015 13:25
Motivatiebrief engels FlorentiaD Sollicitatiebrief en cv 8 13 mei 2013 16:53
Motivatiebrief voor opleiding Sport, Management en Ondernemen Juannito Sollicitatiebrief en cv 4 24 januari 2011 14:40
Facilitair Management Sanne_V Opleiding kiezen en volgen 1 6 november 2010 21:11
Motivatiebrief pre-master Kunstbeleid en -management nnck Sollicitatiebrief en cv 0 16 maart 2009 15:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon