Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 augustus 2008, 14:20
kissis4ever kissis4ever is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 12
kissis4ever is on a distinguished road
Red face sollicitatie email controleren

zou iemand mijn email kunnen controleren?

xxxxxxxxxx, 11 Augustus 2008


Betreft: sollicitatie xxxxxxxxxxxx


Geachte mevrouw xxxxxxx,

Afgelopen donderdag, 7 Augustus 2008 las ik uw advertentie in xxxxxxxxx waarin u aangeeft opzoek te zijn naar studenten economie. De omschrijving sprak mij erg aan.

Graag zou ik een studie willen volgen in de richting Bedrijfseconomie. Het lijkt mij erg leuk om te leren en te werken tegelijk, op die manier kan ik de theorie en praktijk gelijk combineren en ook nog werkervaring opdoen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik erg flexibel ben, veel discipline heb vol initiatief zit en op die manier de combinatie van studie en carričre goed kan combineren.

Graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,



xxxxxxxxx

bijlage CV diploma
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 augustus 2008, 16:36
laura44 laura44 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2008
Berichten: 8
laura44 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie email controleren

Hoi,

Nu, je zinnen lopen niet lekker hoor! Onder kan je voorbeelden zien in je brief, ik heb je brief aangepast. Het zijn maar voorbeelden hoor!! Het is echt belangrijk dat je brief correct is anders ben je vast geen geschikte kandidaad.

Succes, ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent en de moed er in houd. Gewoon opnieuw proberen!!

Laura

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kissis4ever Bekijk bericht
zou iemand mijn email kunnen controleren?

xxxxxxxxxx, 11 augustus 2008


Betreft: sollicitatie xxxxxxxxxxxx


Geachte mevrouw xxxxxxx,

Afgelopen donderdag, 7 augustus las ik uw advertentie in xxxxxxxxx waarin u aangeeft op zoek te zijn naar studenten die economie studeren. Het sprak mij erg aan dat ...........

De studie Bedrijfeconomie spreekt mij erg aan omdat ........... een studie willen volgen richting Bedrijfseconomie. Het lijkt mij erg leuk om te leren en te werken tegelijk, theorie en praktijk combineren............. en ik doe ook nog werkervaring op.

Ik denk dat ik geschikt ben voor deze baan omdat ik erg flexibel ben, veel discipline heb vol initiatief zit en daarom studie en carričre goed kan combineren.

Graag licht ik mijn motivatie en cv verder toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,



xxxxxxxxx

bijlage CV diploma

"De omschrijving sprak mij er gaan": Woorden in die omschrijving staan gebruiken in zinsopbouw.
"opdoen" aan elkaar geschreven ??? ik weet het niet
"vol initiatief zit" ??? klinkt wel leuk...
studie en werk goed kan combineren of de combinatie studie en werk goed is
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Nog x: sollicitatie IC-plaats, wie wil dit keertje controleren? Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 2 13 juni 2006 14:07
Wilt er iemand m'n sollicitatiebrief controleren..? Tutku Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2006 16:14
Wie wil me helpen mijn sollicitatiebrief te controleren op spelfouten en dergelijke? karink22 Sollicitatiebrief en cv 3 18 april 2006 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon