Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 januari 2009, 23:43
Cindy... Cindy... is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Cindy... is on a distinguished road
Standaard Leerwerkplek of een stageplaats SPW-4 Woonbegeleiding

Hallo allemaal,

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik van iemand een mening kan krijgen wat betreft deze sollicitatie.
Ik heb er bewust niet echt karakter eigenschappen etc bij gezet omdat ik niet wil overkomen dat ik o zo'n groot ego heb

Groetjes en alvast bedankt Cindy...




Betreft: open sollicitatie voor leerwerplek


Geachte Mevrouw,

Al diverse keren heb ik met veel belangstelling de website van ***** bezocht.
Deze spreekt mij enorm zeer aan.

Het samenwerken met de ouders en of verzorgers ten behoeve van de jongeren.
Het werken vanuit een individuele benadering om de ontwikkeling van de jongeren zo gunstig mogelijk te laten beďnvloeden.
Dat er op een kwalitatief hoogstaand niveau gewerkt wordt.
Ik zou graag een professionele bijdrage willen leveren om de jongeren een zo optimaal mogelijk toekomstperspectief te bieden.

Zoals u wellicht al in mijn CV heeft kunnen lezen volg ik momenteel de opleiding SPW-4 Woonbegeleider.
Onlangs heb ik vernomen dat ik via NHA geen erkend MBO diploma zal ontvangen omdat ik geen stage heb gelopen, ik doe namelijk de basis opleiding SPW-4.
Dit heeft mij doen zoeken naar een gepaste opleiding waarbij ik wel mijn opleiding met een diploma kan afronden. Hierdoor kwam ik bij Pyon Opleidingen terecht. Het blijkt nu dat ik deze opleiding verkort in 1 jaar mag gaan volgen. Pyon werkt landelijk nauw samen met het ROC, hierdoor is sprake van een kwalificerende opleiding erkend door het Ministerie van OCW. Mijn contactpersoon van Pyon kan u indien gewenst meer over de opleiding vertellen.

Ik ben er van overtuigd dat ik de kwaliteiten in me heb die nodig zijn om nu en in de toekomst goed binnen ***** te kunnen functioneren. Daarnaast werk ik graag met jongeren, heb ik verantwoordelijkheidsgevoel en ben ik flexibel ingesteld.

Met mijn persoonlijkheid en levenservaring denk ik binnen uw organisatie een waardevolle bijdrage te kunnen leveren.

Het zal u duidelijk zijn geworden dat ik een buitengewone belangstelling heb voor een leerwerkfunctie of een stageplaats binnen uw instelling. Graag zou ik dan ook een uitnodiging ontvangen om in een gesprek mijn specifieke motivatie en drijfveren nader uiteen te zetten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 januari 2009, 02:51
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Leerwerkplek of een stageplaats SPW-4 Woonbegeleiding

Het verhaal over je opleiding zou ik mondeling toelichten. Dat is nu niet relevant.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 januari 2009, 16:46
Cindy... Cindy... is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 7
Cindy... is on a distinguished road
Standaard Re: Leerwerkplek of een stageplaats SPW-4 Woonbegeleiding

Dank je wel voor je reactie....

Als ik dat weg laat, lijkt me de brief wel superkort
Heb er echt tot in het achterste van mijn brein voor gegraven, kan niet echt iets beters bedenken

Wellicht nog tips?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 januari 2009, 17:45
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Leerwerkplek of een stageplaats SPW-4 Woonbegeleiding

Meer kort en duidelijk schrijven, je wilt ze niet vervelen eerder fascineren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon