Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 juli 2013, 14:31
RCHA RCHA is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2013
Berichten: 1
RCHA is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief adviseur organisatie & ontwikkeling

Ik ben erg benieuwd naar jullie op- en aanmerkingen over mijn sollicitatiebrief.
Alvast bedankt!




Geachte heer/mevrouw ....,

U bent op zoek naar mij!
Met aandacht en interesse heb ik uw vacature gelezen van senior adviseur Organisatie & Ontwikkeling en bij deze zend ik u met veel plezier mijn CV en motivatie voor deze functie.

Ik ben een geboren leider naar mogelijkheden.
Ik word opgezocht vanuit mijn netwerk wanneer men zit met organisatievraagstukken op strategisch niveau, teamvraagstukken, persoonlijke vraagstukken of de beste weg om als organisatie een fusie of doel te bereiken. 20 jaar ervaring als DGA naast het begeleiden van een reorganisatie van een vriend maakt deze functie mij op het lijf geschreven. Als DGA verantwoordelijk voor het begeleiden en in ontwikkeling brengen van mijn eigen mensen, het aansturen en begeleiden van teams en het strategisch naar een hoger niveau brengen van het bedrijf. Ik heb ervaring als sparringpartner op strategisch en visionair niveau evenals diverse directie en managementposities buiten mijn onderneming. Het is mij volkomen helder dat ik van deze kennis en kunde mijn professie ga maken, daartoe studeer ik momenteel aan de driejarige opleiding tot professioneel veranderdeskundige. “ Immers stilstand is achteruitgang “.

Ik ben innovator. Met mijn inlevingsvermogen weet ik snel te achterhalen waar het om draait en wat er nodig is en met mijn vermogen te schakelen leid ik elk project van inspiratie naar daadwerkelijke realisatie. Met mijn eerlijke en mensgerichte manier van werken weet ik op elk niveau mensen naar mogelijkheden te leiden. Analytisch, strategisch maar ook praktisch en pragmatisch. We werken ten slotte wel aan een doel!

Graag licht ik mijn motivatie nader toe in een persoonlijk gesprek. Daartoe zal ik over twee dagen telefonisch contact met u opnemen om te horen of u al een beslissing heeft kunnen nemen omtrent mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groeten,

......
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2013, 13:09
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Goede brief!

De functieomschrijving staat er natuurlijk niet bij, maar probeer jouw competenties en ervaring gericht te linken aan het door het bedrijf gevraagde profiel. Ook zou je een alinea kunnen maken met daarin vermeld waarom juist deze functie binnen dat bedrijf je aanspreekt en waarom jij als persoon perfect voor de job bent, maar ook een onmisbare aanwinst voor het bedrijf.

Je brief is nu erg gericht op jouw competenties en ervaringen, maar probeer dat meer te linken aan het functieprofiel en het bedrijf (branche/cultuur)

Heel veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief adviseur, aub reacties marsha12 Sollicitatiebrief en cv 4 6 december 2012 11:47
Sollicitatiebrief Junior Adviseur Corporate Finance (starter) fbsyman Sollicitatiebrief en cv 0 3 januari 2012 15:34
Sollicitatiebrief medew. personeel & ontwikkeling 01-johndoe Sollicitatiebrief en cv 1 4 november 2009 18:37
sollicitatiebrief adviseur centrum voor maatschappelijke ontwikkeling mimi Sollicitatiebrief en cv 3 24 januari 2008 09:05
Sollicitatiebrief Media- Adviseur Simply Sollicitatiebrief en cv 2 13 november 2005 12:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon