Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10 oktober 2007, 13:15
Ster Ster is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2007
Berichten: 3
Ster is on a distinguished road
Question open sollicitatie pedagogisch medewerkster

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn brief vinden.
Het is een open sollicitatie brief die ik naar verschillende kinderdagverblijven wil sturen.

Zou jij me uitnodigen?


Geachte mevrouw/ mijnheer,

Een enthousiaste bbl-er biedt zich aan voor een stage plek.
In Maart 2008 wil ik bij opleidingsinstituut Profit de opleiding spw-3 volgen, een 1-jarige opleiding met een verplichte stage van min. 16 uur in de week.
Een voordeel van deze opleiding is dat ik tijdens het stage jaar al inzetbaar ben.

Sinds enige tijd help ik af en toe mee op de peuterspeelzaal van mijn zoontje zodoende kwam ik tot de ontdekking dat ik het heel leuk vind om kinderen spelenderwijs dingen te leren.
Ik heb me goed georiënteerd op het gebied van pedagogisch werk en besloten om me om te scholen.

Naast rust en regelmaat wil ik kinderen de ruimte geven voor zelfontplooiing in een veilige en vertrouwde omgeving.
Ze te stimuleren in hun ontwikkeling zowel motorisch als verbaal, maar ook het overbrengen van normen en waarden vind ik erg belangrijk.

Mijn communicatieve vaardigheden in mijn huidige baan zullen zeker ook van pas komen in gesprekken met ouders en collega’s.
Consequent, gedrevenheid en doorzettingsvermogen zijn drie eigenschappen die bij mij horen.
Verder hoop ik tijdens de opleiding mijn creatieve kant te kunnen laten zien.

Ik zou het fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan uitleggen.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 20 januari 2007 01:30
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 15 januari 2007 22:47
open sollicitatie pedagogisch medewerker nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2006 11:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon