Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 september 2007, 17:42
PDH PDH is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2007
Berichten: 1
PDH is on a distinguished road
Standaard Sollicitaitebrief voor functie: Bevrachter binnenvaart. Graag nakijken a.u.b.

Naam
Adres
Postcode en woonplaats

Bedrijfsnaam
Afdeling
T.a.v.
Postbus
Postcode en woonplaats

woonplaats, 3 september 2007

Betreft: Sollicitatie bevrachter

Geachte mevrouw X,

De aanleiding voor mijn sollicitatie is een mail van dhr. Q over de openstaande vacature van bevrachter binnen uw organisatie. De omschrijving van het werk en het bedrijf spraken mij aan.

Momenteel ben ik werkzaam als kraanmachinist bij de firma Y. Tevens vervang ik bij diens afwezigheid de planner/transportcoördinator waaronder ik werkzaam ben. Als kraanmachinist voer ik mijn werkzaamheden zelfstandig uit, waarbij ik eindverantwoordelijk ben voor de veiligheid van de uit te voeren hijswerkzaamheden. Als planner/transportcoördinator ben ik verantwoordelijk voor een efficiënte inzet van personeel en materieel. Tevens onderhoud ik contacten met mijn opdrachtgevers. Ook ben ik in deze functie verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van het werk.

De veelzijdigheid van deze functie spreekt mij aan en bovendien daagt deze functie mij uit en geeft mij de ruimte om mij verder te ontwikkelen in mijn loopbaan. Dat laatste is door het geringe verloop bij mijn huidige werkgever momenteel uitgesloten. Ik ben voor deze functie geschikt omdat ik organisatorisch sterk ben, ik secuur werk en affiniteit heb met logistieke processen. Ik heb een flexibele instelling en ben een echte teamspeler. Uit de advertentietekst en nadere informatie bij dhr. Van Driel begrijp ik dat mijn opleidingen en werkervaring niet volledig aansluiten bij uw eisen, ik ben er echter van overtuigd dat ik deze manco’s kan compenseren door mijn inzet en enthousiasme. Ook ben ik zeer gemotiveerd om eventuele cursussen of opleidingen te volgen.

Ik zou het zeer op prijs stellen om deze sollicitatie nader te kunnen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,

Handtekening

Naam


Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie bankhal medewerker bank graag nakijken :) renske1982 Sollicitatiebrief en cv 2 6 maart 2007 17:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon