Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2008, 15:51
DMR04 DMR04 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2008
Berichten: 1
DMR04 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie sluiswachter Commentaar graag.

Graag commentaar op mijn sollicitatie.


xxxxx
XXXX

XXXXXXXXX, 2 juni 2008


Geachte heer XXXXXX,

In de diverse regionale dagbladen geeft u aan op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie van sluiswachter. De omschrijving van het werk en de functie spreekt mij zeer aan.

Momenteel werk ik al een aantal jaren in de haven van Amsterdam als stuwadoor in de 3 ploegendienst,
waar ik mij voornamelijk bezig houd met het beladen en lossen van zee- en binnenvaartschepen.
Hiervoor heb ik enkele jaren bij de Koninklijke landmacht gewerkt, en heb daar diverse functies doorlopen.
Zoals u in mijn c.v. kunt lezen heb ik daarvoor in de maritieme sector gewerkt op een motorsleepboot,
en heb dat altijd met zeer veel plezier gedaan, dit was ook de reden voor mij om weer terug te keren in deze sector.

Ik weet dat mijn opleiding niet aansluit op de eisen die u stelt, maar de ervaring die ik in de maritieme sector heb opgedaan wel. In de vacature geeft u al aan dat het mogelijk is om de benodigde diploma's te behalen tijdens uitoefening van de genoemde functie.
Indien ik geschikt word bevonden voor deze functie, zou ik graag gebruik willen maken van deze optie.

Mijn motivatie voor deze functie, dat het mij zeer uitdagend lijkt om als sleutel te dienen tot de port of Amsterdam en de daar omheen liggende havens, maar graag zou ik deze in een mondeling gesprek met u nogmaals uit willen leggen, en eventuele mogelijkheden voor samenwerking bespreken.
Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,


XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX
XXXXXX

Aangezien ik tegen een aardig stootje kan, jullie kritische mening
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 juni 2008, 13:53
roosje1 roosje1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 1
roosje1 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie sluiswachter Commentaar graag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DMR04 Bekijk bericht
Ik weet dat mijn opleiding niet aansluit op de eisen die u stelt, maar de ervaring die ik in de maritieme sector heb opgedaan wel. In de vacature geeft u al aan dat het mogelijk is om de benodigde diploma's te behalen tijdens uitoefening van de genoemde functie.

Mijn motivatie voor deze functie, dat het mij zeer uitdagend lijkt om als sleutel te dienen tot de port of Amsterdam en de daar omheen liggende havens, maar graag zou ik deze in een mondeling gesprek met u nogmaals uit willen leggen, en eventuele mogelijkheden voor samenwerking bespreken.
Hoi, ik ben nieuw in het schrijven van sollicitatie brieven maar wou je toch wat tips geven.
Ik weet dat mijn opleiding niet aansluit op de eisen die u stelt, Volgens mij kun je, Ik weet dat, beter weglaten. Mijn opleiding sluit niet aan bij ....

Mijn motivatie voor deze functie, dat het mij zeer uitdagend lijkt om als Mijn motivatie ook weglaten, gewoon beginnen met: Het lijkt mij zeer uitdagend .....(een groot gedeelte van de brief is immers al een motivatie)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groet
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 juni 2008, 11:33
Sander Sander is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 juni 2008
Berichten: 1
Sander is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie sluiswachter Commentaar graag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DMR04 Bekijk bericht
Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.
Je hoopt het niet... je gaat er vanuit.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 juni 2008, 17:45
Mangomango Mangomango is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2008
Berichten: 9
Mangomango is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie sluiswachter Commentaar graag.

Ook van mij een paar kleine puntjes;

cv mag aan elkaar (dus niet c.v.)

Citaat:
Hiervoor heb ik enkele jaren bij de Koninklijke landmacht gewerkt, en heb daar diverse functies doorlopen.
Welke functies zijn dat en wat voor ervaring heb je daar opgedaan dat je in deze functie zou kunnen gebruiken?

Verder weet ik niet of het aan dit opmaak programma ligt, maar je hoeft niet na elke komma of punt een nieuwe regel te beginnen.

Citaat:
Ik weet dat mijn opleiding niet aansluit op de eisen die u stelt, maar de ervaring die ik in de maritieme sector heb opgedaan wel. In de vacature geeft u al aan dat het mogelijk is om de benodigde diploma's te behalen tijdens uitoefening van de genoemde functie.
Indien ik geschikt word bevonden voor deze functie, zou ik graag gebruik willen maken van deze optie.
Zou je kunnen veranderen in: Tijdens mijn functie... heb ik ervaring opgedaan in de maritieme sector. Hoewel ik niet over de vereiste diploma's beschik, ben ik bereid om de benodigde opleidingen te volgen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon