Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 september 2006, 16:50
zoethout zoethout is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 2
zoethout is on a distinguished road
Talking Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief consulent

Ik heb hard gewerkt aan deze brief, maar wil hem zo goed mogelijk krijgen, dus alle op- en aanmerkingen zijn van harte welkom. De openingszin is misschien een beetje gewaagd, weet niet zeker of ik hem zo moet laten. Wat vinden jullie?

datum
Betreft: sollicitatie voor consulent

Geachte Mevrouw X,
Na het lezen van de beschrijving van de functie van consulente op uw website moest ik me even in de arm knijpen. Deze baan staat mij op het lijf geschreven en ik heb meteen de telefoon opgepakt en u gebeld. Naar aanleiding van dat gesprek wil ik graag solliciteren naar de functie van consulente.

Op uw website stelt u het belang van een teamplayer centraal. Ik heb als CSA, en later als 2e lijns technicus, in ploegendienst gewerkt voor X en heb daar aan den lijve ondervonden hoe belangrijk het is om een teamplayer te zijn. Per team waren we verantwoordelijk voor een aantal netwerken van klanten. Je bent dan aangewezen op je mede teamwerkers, en zij op jou. Het is dus van groot belang dat je op elkaar ingespeeld bent, elkaar ondersteunt, en dat er een goede collegiale band bestaat.

Aan de andere kant kan ik ook heel goed zelfstandig werken, en schrik ik er niet voor terug om iets uitdagends en nieuws te proberen wat ik onder andere heb aangetoond met het opzetten van mijn eigen autorijschool X. Er komt het een en ander kijken bij het runnen van een eigen bedrijf, zoals commercieel inzicht, sociale vaardigheden en een grote dosis doorzettingsvermogen. Tevens heb ik enorme ervaring opgedaan in het verwerven čn behouden van klanten.

Het helpen van mensen aan hun rijbewijs gaf mij een groot gevoel van tevredenheid, en nu zou ik graag op soortgelijke voet verder gaan door anderen aan een baan te helpen, en zie er naar uit om dat in teamverband te doen. Met mijn opgedane ervaringen, mijn originaliteit en enthousiasme denk ik een goede bijdrage te kunnen leveren in uw organisatie.

Van mijn bijgevoegde CV kunt u mijn andere ervaringen en opleidingen vernemen, waaronder een universitaire opleiding psychologie. Ik zou graag de mogelijkheid krijgen een en ander nader toe te lichten in een gesprek.

Hoogachtend,

mijn naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief klassenassistent, graag commentaar erwin85 Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2007 09:23
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief consulent relatiebemiddelingsburo. Graag commentaar. Annemart Sollicitatiebrief en cv 4 7 maart 2007 01:58
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20
Sollicitatiebrief stageplaats IC: Graag commentaar Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 0 9 juni 2006 01:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon