Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 september 2006, 15:03
smaragdje smaragdje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 1
smaragdje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor analist

Hallo allemaal. Zouden jullie naar mijn brief willen kijken. Het is mijn eerste sollicitatiebrief die ik schijf en ben er nog niet helemaal zeker over.
Alvast bedankt

Naam bedrijf

Dordrecht, 28 september 2006

Betreft: sollicitatie naar de functie van laborant/materiaalonderzoeker,

Geachte heer Xxxxx,


Met deze brief laat ik mijn interesse blijken voor uw vacature die ik van het CWI heb ontvangen. Na het bekijken van het gezochte profiel, voelde ik me aangesproken voor deze functie.

Ondanks mijn beperkte ervaring ben ik ervan overtuigd over een aantal kwaliteiten te beschikken die van pas komen voor deze functie. Bovendien lijkt het me een unieke kans om te kunnen meewerken in een bedrijf met een visie en missie die mij zeker aanspreekt.

Tijdens mijn stage heb ik vooral routinematige werkzaamheden uitgevoerd en heb ik geleerd om nauwkeurig te werken en zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Mijn motivatie, ervaring en stressbestendigheid hoop ik te kunnen bundelen voor deze nieuwe uitdaging.

Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn CV u voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Xxxxxx xxxxxx



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 september 2006, 11:00
Dayzi Dayzi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Berichten: 4
Dayzi is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor analist

Hallo,

ik zou je derde alinea na je eerste zin van je tweede alinea zetten, op die manier heb je al een voorbeeld van welke kwaliteiten je bedoeld.

Ondanks mijn beperkte ervaring ben ik ervan overtuigd over een aantal kwaliteiten te beschikken die van pas komen voor deze functie. Tijdens mijn stage heb ik vooral routinematige werkzaamheden uitgevoerd en heb ik geleerd om nauwkeurig (te werken) en zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Mijn motivatie, ervaring en stressbestendigheid hoop ik te kunnen bundelen voor deze nieuwe uitdaging. Het lijkt me een unieke kans om te kunnen meewerken in een bedrijf met een visie en missie (misschien kun je heel kort enkele kernwoorden aanhalen waarin je laat zien dat je ook effectief weet wat deze visie en missie zijn) die mij zeker aanspreekt.

Ik persoonlijk vind dat "ik vertrouw er op..." op het einde van je brief, zo een beetje dwingend overkomt naar het selectieteam. Misschien hier iets zachter formuleren (en eens informeren hoe anderen er over denken).

Succes!
Dayzi
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
analist, laborant

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief administratief bediende Koshi Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 22:55
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23
Open sollicitatiebrief kinderopvang Kyr Sollicitatiebrief en cv 2 8 mei 2006 19:53
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon